اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پهلوانی کرمان:

اتحاد و همدلی از عوامل موفقیت قهرمانی‌ها است / 44 گود زورخانه در کرمان وجود دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: اتحاد و همدلی در بین تمام اشخاص مرتبط با هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای یکی از بزرگ‌ترین دلایل موفقیت‌ها و قهرمانی‌های کرمان در کشور است.

اتحاد و همدلی از عوامل موفقیت قهرمانی‌ها است / 44 گود زورخانه در کرمان وجود دارد

ایرج کامیابی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نتایج برنامه‌ریزی‌های مسئولان هیئت و تمرینات و تلاش‌های مربیان و ورزشکاران تاکنون به ثمر نشسته و کرمان طی سال‌های اخیر قهرمان بلامنازع کشور در رده‌های سنی مختلف و مسابقات بزرگ‌سالان کشور بوده است.

وی بیان داشت: این قهرمانی و افتخارآفرینی‌ها حتی فرامرزی بوده و ملی‌پوشان کرمانی عضو تیم‌های ملی نیز توانسته‌اند با درخشش در عرصه بین‌الملل مهر تائیدی بر توانایی‌ها و شایستگی‌های استان بزنند.

کامیابی‌نیا با بیان اینکه عوامل زیادی در کنار موفقیت هر ورزشکار وجود داشته تا در نهایت حاصل تلاش یک ورزشکار به ثمر نشسته است، گفت: در هیئت زورخانه‌ای و پهلوانی استان و شهرستان کرمان که در بالاترین رأس این هرم قرار دارند تا پایین‌ترین اشخاص مرتبط با هیئت همه با هم دلی و اتحاد خواستار موفقیت ورزشکاران بودند.

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان با اشاره به حضور جواد کمالی سرپرست هیئت در کنار ورزشکاران در تمرینات تیم‌های رده‌های سنی مختلف عنوان کرد: حضور مسئولان هیئت پهلوانی شهرستان کرمان در کنار ورزشکاران، حمایت اولیای ورزشکاران از آنها و انجام تمرینات منظم و فشرده از جمله  عوامل این موفقیت‌ها است ،در این بین تلاش دبیران هیئت‌های استان و شهرستان، روابط عمومی و ... قابل ستایش است.

کامیابی‌نیا سال 90 را جزو افتخارات ورزش پهلوانی استان کرمان دانست و بیان داشت: ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانی استان در رده سنی بزرگ‌سالان در اردیبهشت سال 90 توانستند در گروه سنی بزرگ‌سالان در 26 اردیبهشت ماه عنوان قهرمانی کشور را در استان فارس از آن خود کنند.

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: همچنین پس از این مسابقات ورزشکاران پهلوانی و زورخانه‌ای استان در گروه سنی خردسالان و نونهالان موفق شدند در تاریخ 26 تیر ماه سال 90 عنوان قهرمانی کشور را در استان اصفهان به خود اختصاص دهند.

وی خاطرنشان کرد: کلکسیون قهرمانی‌های تیم‌های مختلف استان در سال 90 با قهرمانی روزهای پایانی سال 90 ورزشکاران زورخانه‌ای در گروه سنی نوجوانان و جوانان تکمیل شد و این ورزشکاران با اقتدار کامل در 20 اسفند عنوان قهرمانی کشور در گروه سنی نوجوانان و جوانان کشور را در استان کردستان به دست آوردند.

کامیابی‌نیا با بیان اینکه طی چند روز اخیر با مسئولان فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی صحبت‌های مقدماتی در زمینه ارائه تقویم برنامه‌های سال جدید انجام شده است، ابراز داشت: ما از مسئولان فدراسیون تقویم و برنامه‌های سال جدید را درخواست کرده‌ایم تا بر اساس آن برنامه‌ها، مسابقات و تمرینات تیم‌های مختلف استان را طراحی کنیم.

نایب رئیس هیئت زورخانه‌ای و پهلوانی استان کرمان عنوان داشت: هم‌اکنون 14 زورخانه فعال در شهر کرمان وجود دارد و در مجموع استان نیز 44 گود زورخانه وجود دارد و در واقع یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های ما پوشش حداکثری این ورزش در استان کرمان است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول