اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

آمادگی رزمی‌کاران قمی برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از تلاش و آمادگی رزمی کاران قمی با هدف کسب مدال از رقابت‌های بین‌المللی خبر داد.

آمادگی رزمی‌کاران قمی برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی

محمد‌هادی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: از آغاز سال جاری برنامه‌های متنوعی برای تکرار موفقیت‌های سال گذشته رزمی کاران استان در مسابقات مهم کشوری و برون مرزی در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم امسال یکی از هیئت‌های موفق ورزش قم باشیم.

وی در ادامه به برگزاری دوره‌ای دیگر از رقابت‌های لیگ کیک ‌بوکسینگ بانوان و مردان باشگاه‌های استان قم اشاره کرد و یادآور شد: رقابت‌های لیگ ورزش‌های رزمی باشگاه‌های استان قم در بخش پسران در رشته کیک‌بوکسینگ و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: سال گذشته در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان شش تیم و در رقابت‌های رده سنی جوانان نیز شش تیم در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزش راحله منطقه نیروگاه قم، برگزار کننده مسابقات لیگ رزمی باشگاه‌های استان قم بودند که قطعا کیفی ساز این رقابت‌ها از اهداف مورد نظر ما در پیکارهای دوره جدید است.

وی همچنین به برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات لیگ بانوان اشاره کرد و بیان داشت: در سال جاری سومین دوره رقابت‌های لیگ باشگاه‌های رزمی بانوان استان قم در رشته کیک‌بوکسینگ و در سبک فول کنتاکت در دو رده سنی با حضور تیم‌های باشگاهی بانوان قم برگزار خواهد شد.

رشیدی با اشاره به عنوان و زمان برگزاری این دوره از مسابقات‌ خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ باشگاه‌های رزمی استان قم در بخش بانوان رزمی‌کار سال گذشته با عنوان جام کریمه اهل‌ بیت در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و حاصل آن شناسایی رزمی‌کاران مستعدی بود که بلافاصله در پیکارهای قهرمانی کشور و میادین برون مرزی برای ورزش قم افتخار آفرین شدند.

وی در ادامه به موفقیت‌های ورزشکاران قمی در سبک‌های مختلف و به خصوص سبک کیک بوکسینگ از سبک‌های بسیار فعال و دارای استعدادهای فراوان در قم خبر داد و بیان داشت: موفقیت در رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در کشور ویتنام در سال گذشته برای ورزش قم در بخش بانوان رخ داد و این یکی از مهم‌ترین اتفاقات ورزش رزمی در سال‌های اخیر بود که دو بانوی توانمند موجب سربلندی ورزش قم شدند و پرچم ایران را در کشور ویتنام به اهتزاز درآوردند.

رشیدی افزود: سال گذشته در تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در قالب تیم ملی کشورمان، رزمی‌کاران پر توانی در پیکارهای کیک بوکسینگ بین‌المللی آذربایجان داشتیم و در نهایت حاصل تلاش آنها کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز بود.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به اهمیت رقابت‌های رزمی برنامه ریزی شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی قم تصریح کرد: امسال تمام مسابقات با توجه به اینکه انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات مهم برون مرزی است، قطعا از سطح فنی و کیفی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و باید با بهترین امکانات و شرایط،‌ رزمی کاران قمی را به این رقابت‌ها اعزام کنیم.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول