اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

موفقیت در مصاف با نفت آبادان برای صبا حیاتی است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم موفقیت در مسابقه خانگی هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل نفت آبادان را برای تیمش بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

موفقیت در مصاف با نفت آبادان برای صبا حیاتی است

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی‌های هفته‌های پایانی با توجه به موقعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی حساسیت خاص خود را دارد و شکی نیست که ما برای موفقیت در این رقابت‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم.

وی با اشاره به با اهمیت بودن سه امتیاز دیدار با صنعت نفت آبادان ابراز داشت: شکی نیست که صنعت نفت آبادان تیم بسیار خوبی است ولی تیم ما در خانه بازی می‌کند و از شانس بسیار بیشتری برخوردار است تا نتیجه این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: از تیم فوتبال نفت، کادر فنی و بازیکنان این تیم شناخت بسیار خوبی داریم، مطالعه زیادی نسبت به تیم صنعت نفت داشته‌ایم و فیلم بازی‌های اخیر این تیم در مسابقات لیگ برتر را با دقت آنالیز کرده‌ایم.

وی یادآور شد: به هیچ عنوان بازی با صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را دست کم نخواهیم گرفت زیرا شرایط ما در جدول بسیار حساس است و قطعا ما با توان برابر صنعت نفت آبادان قرار می‌گیریم تا بازی را ببریم.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: هدف ما کسب یکی از سهمیه‌های فوتبال کشور در فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است و به همین خاطر پیروزی در شش بازی باقی مانده از لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در این دیدار دو بازیکن صبای قم غایب خواهند بود خاطر نشان کرد: مرتضی کاشی مدافع تیم ما و وحید حمدی‌نژاد بازیکن سمت چپ خط دفاعی به ترتیب به دلیل مصدومیت و سه اخطاره بودن در این مسابقه غایب هستند ولی در این دیدار دیگر بازیکنان را در اوج آمادگی در اختیار داریم و روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به وضعیت تیم فوتبال صبای قم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و اینکه صبای قم به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است تصریح کرد: طبیعی است که برای ما حضور در جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر بسیار مهم‌تر است زیرا در شرایط خوبی قرار داریم و آمادگی بازیکنان انگیزه تیم را بیشتر می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و صبای قم در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود و قضاوت این دیدار را سیدمهدی سیدعلی بر عهده دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول