اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

سپاه دفاع از دستاوردهای انقلاب را وظیفه خود می‌داند

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های مورد نیاز جامعه در صحنه‌ها حضور پیدا کرده و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه اساسی خود می‌داند.

سپاه دفاع از دستاوردهای انقلاب را وظیفه خود می‌داند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) فرمان تشکیل سپاه پاسداران را در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی صادر کرد.

وی با بیان اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف در دوران انقلاب اسلامی خوش درخشیده است، خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و فائق آمدن به مشکلات کشور در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل سپاه از نظر امام خمینی(ره) ضروری بود.

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اقدامات سپاه پاسداران در بخش‌های مختلف چشم‌گیر است، تصریح کرد: این اقدامات در عرصه‌های مختلف اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در عرصه سازندگی کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه ختم غائله کردستان و حضور در مناطق مرزی کشور از اقدامات سپاه محسوب می‌شود، افزود: حضور پر افتخار در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدای گران‌قدر به نظام جمهوری اسلامی موجب آبیاری درخت تنومند این انقلاب شد.

*انجام فعالیت‌های جهادی از اقدامات مهم سپاه است

اسماعیلی با اشاره به اینکه مقابله با ضد انقلاب از برنامه‌های سپاه در اوایل پیروزی انقلاب بود، خاطرنشان کرد: حضور در عملیات‌های مختلف و نقش‌آفرینی در عرصه‌های سازندگی کشور از دیگر اقدامات تأثیرگذار سپاه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای توجه به عمران و آبادانی کشور گام‌های مطلوبی برداشت، یادآور شد: انجام فعالیت‌های جهادی در راستای عمران کشور از اقدامات مهم سپاه با همکاری نیروهای بسیجی است.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی مقابله با جنگ نرم دشمنان را از دیگر برنامه‌های سپاه عنوان کرد و گفت: در راستای توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری سپاه پاسداران برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای مقابله با دشمنان در حوزه جنگ نرم انجام می‌دهد.

*سرمایه عظیم سپاه نیروهای مؤمن و انقلابی است

وی با اشاره به اینکه امروز سرمایه عظیم سپاه پاسداران نیروهای مؤمن و انقلابی است، یادآور شد:  سپاه پاسداران در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در راه صیانت از ارزش‌ها علم و تخصص را در کنار هم به کار گرفته است، تصریح کرد: سپاه در زمینه‌های عمرانی و علمی نیز دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران امروز در همه عرصه‌های مورد نیاز جامعه در صحنه‌ها حضور پیدا کرده و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه اساسی خود می‌داند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول