اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

80 درصد طرح‌های کمیته امداد در بخش تولید است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: 80 درصد طرح‌های اشتغال‌زایی ایجاد شده کمیته امداد در بخش تولید فعال هستند.

80 درصد طرح‌های کمیته امداد در بخش تولید است

منصور عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه حمایت از طرح‌های تولیدی زودبازده و کم‌هزینه در اولویت برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد استان زنجان قرار دارد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به عنوان "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان در راستای تحقق این شعار حمایت از طرح‌های تولیدی زودبازده و کم‌هزینه را در اولویت کاری خود قرار داده است.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و با هماهنگی به عمل آمده از سوی دستگاه‌های اجرایی و مراکز ارائه دهنده آموزش‌های فنی و تخصصی از قبیل جهاد کشاورزی، اداره‌کل فنی و‌ حرفه‌ای استان و آموزشگاه‌های خصوصی استان زنجان گام‌های اساسی در این راستا برداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از طرح‌های اشتغال‌زایی ایجاد شده توسط کمیته امداد در بخش تولید فعال هستند، اضافه کرد: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان در طول سال‌های اخیر با تلاش در زمینه دامپروری، کشاورزی، شیلات و تولید فرش ضمن تأمین نیازهای اساسی و معیشتی خانواده‌های خود نقش مؤثری در توسعه اقتصادی استان نیز داشته‌اند.

عبادی در پایان اظهار کرد: با عنایت به برنامه‌های هدف‌گذاری شده از سوی شورای مرکزی این نهاد در سال جاری و در ادامه برنامه‌های سال جهاد اقتصادی، کارآفرینی و توانمندسازی مددجویان در سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان بوده و در این راستا بر همه طرح‌های تولیدی جامعه هدف در بخش کشاورزی و صنعت از حمایت‌های ویژه برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول