اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری همدانی:

کمیته امداد بازوی نظام است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید در قم گفت: نگهداری از نظام از واجبات است و کمیته امداد به عنوان بازوی نظام در این مسئله سابقه خوبی دارد.

کمیته امداد بازوی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) که پیش از ظهر امروز در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شجره طیبه‌ای است که با نظر مبارک امام راحل برقرار شده و خدمات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور انجام داده است و بحمدالله شاهد گسترش روز افزون این فعالیت‌ها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که رضایت مردم راهی برای جلب رضایت الهی است، ابراز داشت: کار کمیته امداد کاری مقدس است و مردم نیز شما را از لحاظ فکر، امانت داری، تدبیر و تدبر شناخته‌ و به شما اعتماد کرده‌اند و خداوند نیز در این مسیر یاور شما خواهد بود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در هر کاری مردم اصل هستند و حرف اول را می‌زنند افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با پشتوانه و اعتماد مردم توانسته خدمات شایانی ارائه دهد و این توجه روز به روز در حال گسترش است.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران پس از تحمل سختی‌ها و با اهدای خون هزاران نفر به ثمر نشسته است، تصریح کرد: این نظام پس از قرن‌ها سختی و مشقت کشیدن مردم زیر سیطره استکبار و استعمار به وجود آمده و نگهداری از آن از واجبات است و در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان بازوی نظام سابقه خوبی در صیانت و نگهداری از نظام دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) نشانه بارزی از حمایت از ولایت و اسلام است و خطبه ایشان باید به زبان فارسی و با قلمی روان ترجمه شده و مانند تابلویی در ادارات، مدارس و اماکن عمومی نصب شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: عزت و عظمت انقلاب ما به واسطه این بود که مردم از زیر ذلت استکبار و استعمار خارج شدند و فاطمه زهرا(س) نیز با دفاع از ولایت و نثار جان خود این پیام را به جهانیان داد که همه عزت‌ها به واسطه حکومت اسلامی است و این مسئله باید در این ایام برای همگان تبیین و روشن شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول