اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ منظور اجرای طرح حمایت یک ساله از زوجین

نشست مشترک کمیته امداد و برنامه جامع خانواده پایدار برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه مشترک مسئولان کمیته امداد و برنامه جامع خانواده پایدار خراسان‌رضوی به منظور اجرایی ‌شدن طرح حمایت یک‌ ساله از زوجین به منظور پیش‌گیری از طلاق و کاهش آسیب‌های پس از طلاق برگزار شد.

نشست مشترک کمیته امداد و برنامه جامع خانواده پایدار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی برنامه جامع خانواده پایدار، مشاور استاندار خراسان‌رضوی در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد برنامه جامع خانواده پایدار اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی برای آغاز به کار طرح حمایت از زوجین به منظور پیش‌گیری از طلاق و حمایت از زنان مطلقه و فرزندان آنها به منظور کاهش آسیب‌های پس از طلاق در شهر مشهد است که اجرای آن را اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) برعهده دارد.

سیدهادی طالبیان اهمیت را در پیش‌گیرانه بودن آن دانست و گفت: این طرح برای نخستین بار به حل مشکلاتی در جامعه خواهد پرداخت که تاکنون به آن توجهی نشده است و بر همین اساس باید برای اجرای هر چه بهتر آن تلاش کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی نیز در این جلسه گفت: اجرایی ‌شدن طرح حمایت یک‌ ساله از زوجین و زنان مطلقه توسط کمیته امداد یک توفیق الهی است و تمام دست‌اندرکاران این طرح باید برای ملی‌ شدن آن کوشش ویژه کنند.

علی‌اصغر حاجی‌نقی افزود: برای پیشبرد هر چه بهتر این طرح باید یک کارگروه ویژه متشکل از مدیران اجرایی طرح و مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد شود تا پروژه به گونه‌ای اثرگذار در آینده‌ای نزدیک اجرایی شود.

کارشناس‌مسئول این طرح در برنامه جامع خانواده پایدار خراسان‌رضوی نیز با تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تدوین و تصویب طرح گفت: اقدامات شش ماهه کارشناسانه صورت گرفته، منجر به تدوین فرایند حمایت یک ساله از زوجین و زنان مطلقه در امتداد طرح خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و اجتماعی مراجعین به مجتمع‌های قضایی خانواده دادگستری شد و به صورت پایلوت امسال در شهر مقدس مشهد اجرا می‌شود معتقدیم این فرآیند گامی جدی در راستای کاهش طلاق است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول