اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

دیدار شورای مرکزی کمیته امداد با مراجع تقلید و علما در قم

خبرگزاری فارس: اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاونان این نهاد انقلابی، با مراجع تقلید و برخی علما در قم دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

دیدار شورای مرکزی کمیته امداد با مراجع تقلید و علما در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاونان این نهاد، هر ساله برای ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته و بهره‌گیری بیشتر از نظرات علما و مراجع تقلید در مورد خدمت رسانی بیشتر به محرومین با علما در قم دیدار می‌کنند.

امسال نیز اعضای شورای این نهاد، طی سفر دو روزه به قم در نظر دارند با مراجع تقلید دیدار کرده و از نظرات آنها بهره بگیرند.

بر این اساس اعضای کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز با آیت‌الله مقتدایی دیدار و گفت‌وگو کردند و ظهر امروز نیز دیداری با آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله علوی گرگانی خواهند داشت.

انواری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاونان وی بعد از نماز ظهر و عصر نیز دیداری با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، امام جمعه قم خواهند داشت، ضمن آنکه عصر امروز نیز با آیت‌الله سبحانی دیدار خواهند کرد.

دیدار با آیات عظام مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی و نیز آیت‌الله امینی از دیگر برنامه‌های اعضای شورای مرکزی کمیته امداد در قم خواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول