اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت کمیته امداد امام (ره) بوشهر خبر داد

کمک 57 میلیونی کمیته امداد برای تهیه جهیزیه خانوارهای زیر پوشش

خبرگزاری فارس: مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوشهر گفت: در سال گذشته بیش از 60 مورد جهیزیه به صورت نقدی و غیرنقدی با 57 میلیون ریال اعتبار به خانواده‌های تحت پوشش اهدا کردیم.

کمک 57 میلیونی کمیته امداد برای تهیه جهیزیه خانوارهای زیر پوشش

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی حیدری صبح امروز در نشست روسای کمیته امداد ادارات استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به نقش و اهمیت زنان در جامعه، کمیته امداد نیز توجه ویژه‌ای به این قشر داشته و اقدامات خوبی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار انجام داده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 2 میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار کمک شده است، افزود: رویکرد کمیته امداد به حداقل رساندن مشکلات خانواده‌های تحت پوشش است و در این راستا توانمندسازی خانواده‌ها برای ایجاد اشتغال در دستور کار بوده است.

حیدری گفت: در همین ارتباط سال گذشته کمک‌های مالی به 430 زن سرپرست خانوار داشتیم که روند مناسبی برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوشهر گفت: همچنین در سال گذشته بیش از 60 مورد جهیزیه به صورت نقدی و غیر نقدی با 57 میلیون ریال اعتبار به خانواده‌های تحت پوشش اهدا کردیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوشهر اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، ترویج ازدواج آسان، ساده‌زیستی و زندگی مناسب در میان جوانان است.

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در گزارشی ارتباط با برگزاری کارگروه مشاوره کمیته امداد گفت: هدف از تشکیل این کارگروه بالا بردن سطح فعالیت‌ها در ارتباط با آموزش خانواده بود که با موفقیت برگزار شد.

رضا یاری‌منفرد افزود: همکاران ما در این کارگروه با توجه به آغاز فاز دوم نظام جامع آموزشی و تربیتی، راهکارهای سازنده‌ای را برای اجرا کردن هر چه بهتر این طرح ارائه کردند.

یاری‌منفرد اساس فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی را در جهت توانمندسازی هر چه بیشتر فکری و فرهنگی  ذکر کرد و ادامه داد: در این نظام نیازهای فرهنگی و اجتماعی افراد تحت پوشش کمیته امداد جمع‌آوری شده است که طرح‌هایی برای رفع نیازها و مشکلات آنها برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول