اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد(ره) استان اصفهان:

پرداخت 481 میلیارد ریال مستمری به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد(ره) استان اصفهان گفت: سال گذشته 481 میلیارد ریال مستمری به بیش از 160 هزار از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شد.

پرداخت 481 میلیارد ریال مستمری به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد

رضا بهرامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین مددجویان این سازمان مددجویان بدون سرپرست هستند، اظهار داشت: بیش از نیمی از افراد زیر پوشش به دلیل فوت سرپرست زیر پوشش کمیته امداد هستند و از این نهاد مستمری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مستمری پرداخت شد، افزود: قرار بود یک اعتباری به مددجویان زیر پوشش اختصاص پیدا کند که به عنوان عیدی به مددجویان پرداخت شود که محقق نشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد(ره) استان اصفهان تصریح کرد: یک میلیارد ریال برای مددجویان زیر پوشش به صورت تأمین در هزینه زندگی، اقساط معوقه، تأمین جهیزیه هزینه شد.

وی ادامه داد: در اعتبارات دولتی فقط مستمری لحاظ می‌شود و امسال مازاد بر توافق‌نامه مقرر شد که به جای عیدی اعتباراتی را در صورت امکان برای مددجویان بیشتر هزینه کنیم.

بهرامیان اضافه کرد: هیچ اعتبارات اضافه‌ای مبنی بر پرداخت عیدی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت نشده است.

وی از اعتبار 21 میلیارد ریالی مازاد بر توافقنامه به مددجویان خبر داد و گفت: این اعتبار را در بخش تأمین نیاز زندگی و مشکلات مددجویان هزینه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد(ره) استان اصفهان بیان داشت: 481 میلیارد ریال مستمری به مددجویان در سال گذشته پرداخت شد.

وی افزود: 83 هزار و 186 خانوار و به بیش از 160 هزار نفر سال گذشته از کمیته امداد مستمری دریافت کردند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول