اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خبر داد

کاهش 25 درصدی متوفیان ناشی از مسمومیت با گاز CO در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: سال 90، 61 نفر بر اثر مسمومیت با گاز CO در استان اصفهان کشته شدند که این تعداد نسبت به سال 89، 25.6 درصد کاهش داشته است.

کاهش 25 درصدی متوفیان ناشی از مسمومیت با گاز CO در سال 90

مهرداد ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد موضوعات بررسی شده در کمیسیون‌های تخصصی پزشکی قانونی در سال 90، 865 مورد بوده است، اظهار داشت: تعداد موضوعات بررسی شده در سال 90 نسبت به سال 89، 3.5 درصد رشد داشته است.

وی به متوفیان ناشی از غرق‌شدگی، برق‌گرفتگی و مسمومیت ناشی با گاز اشاره کرد و افزود: این سه مورد حادثه در سال گذشته روندی رو به کاهش داشته است.

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان تصریح کرد: متوفیان ناشی از مسمومیت با گاز CO در سال 90 61 نفر بوده که 42 نفر از متوفیان مرد و بقیه زن بوده‌اند، سال 89، 82 نفر بر اثر مسمومیت با گاز CO فوت شدند که در سال گذشته این نسبت 25 درصد کاهش داشته است.

ستاره هم‌چنین متوفیان ناشی از برق گرفتگی در سال 90 را شامل 37 نفر متوفی دانست و گفت: نسبت به سال گذشته متوفیان برق‌گرفتگی 24.5 درصد کاهش داشته است.

وی هم‌چنین به متوفیان غرق‌شدگی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال 90، 47 نفر که 38 نفر مرد و 9 نفر زن بوده‌اند در زاینده‌رود غرق شدند.

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان اظهار داشت: تعداد متوفیان غرق‌شدگی در استان اصفهان نسبت به سال گذشته 34.7 درصد کاهش داشته است که این نسبت در مقایسه با مسمومیت با گاز و نیز متوفیان ناشی از برق گرفتگی بیشترین کاهش را داشته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول