اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش ورزشکار دونده استان مرکزی در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی از درخشش ورزشکار شایسته استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

درخشش ورزشکار دونده استان مرکزی در مسابقات کشوری

مجید فروتن‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سعید آقا گلی ورزشکار شایسته استان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور موفق به کسب عنوان چهارمی در ماده پیاده‌روی شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات از روز گذشته با حضور 244 دونده در قالب 30 تیم آغاز به کار کرده است که سعید آقاگلی دونده کار خوب استان مرکزی موفق شد عنوان چهارمی این رقابت‌ها را نصیب کاروان پنج نفره تیم استان کند.

به گفته وی نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دو و میدانی دعوت خواهند شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از نصب پیست تارتان اراک در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: اقدامات اولیه به منظور نصب این پیست انجام و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده این پیست آماده بهره‌برداری شود.

فروتن‌نیا با بیان اینکه پیش از این ورزشکاران دونده استان به دلیل نداشتن پیست تارتان از پیست خاکی استفاده می‌کردند افزود: استفاده از پیست خاکی در دراز مدت مشکلاتی را برای ورزشکاران به دنبال داشت که خوشبختانه با نصب پیست تارتان این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به نصب این پست در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) گفت: با نصب پیست تارتان ورزشکاران سایر رشته‌ها نیز می‌توانند از این امکانات استفاده مناسب را به عمل آورند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول