اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واقفی در گفت‌و‌گو با فارس:

بانوان قمی به دوومیدانی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دو‌و‌میدانی استان قم از اعزام تیم قم به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور خبر داد.

بانوان قمی به دوومیدانی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

راحله واقفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی و اعلام آن به هیئت‌های استانی، مسابقات قهرمانی دوومیدانی بانوان ایران نزدیک به دو هفته دیگر به میزبانی تهران آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع پیش از این قرار بود مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی بانوان در روزهای 14 و 15 اردیبهشت‌ماه به انجام برسد اما زمان برگزاری این دوره از رقابت‌ها به روزهای 15 تا 17 اردیبهشت‌ماه تغییر پیدا کرد.

نایب رئیس هیئت دو‌ومیدانی استان قم همچنین از حضور دختران دو‌و‌میدانی کار قمی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد و افزود: رقابت‌های منطقه‌ای قهرمانی نوجوانان کشور نیز در شهرهای قزوین، تهران، اهواز و شیراز به طور همزمان از 31 فروردین‌ماه آغاز می‌شود، در حالی که برای حضور در این دوره از مسابقات 10 تیم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی همچنین از حضور تیم بانوان قم در رقابت‌های فصل جدید لیگ دو‌و‌میدانی باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: برنامه و زمان‌بندی برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور به زودی اعلام می‌شود در حالی که این رقابت‌ها به میزبانی تهران و در قالب لیگ برتر دو‌و‌میدانی بانوان به انجام می‌رسد.

واقفی ادامه داد: امسال نیز با شرکت برترین دو‌و‌میدانی‌کاران تیم‌های مختلف از سراسر کشورمان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر دو‌ومیدانی باشگاه‌های بانوان کشور برگزار خواهد شد که تلاش ما اعزام تیمی قوی به این رقابت‌ها خواهد بود.

نایب رئیس هیئت دو‌و‌میدانی استان قم با اشاره به تعداد مواد رقابتی پیکارهای لیگ امسال گفت: پیکارهای مرحله نخست لیگ دو‌و‌‌میدانی بانوان باشگاه‌های برتر کشور در 21 ماده با شرکت بانوان دو و میدانی‌کار برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراحل دوم و سوم فصل جدید پیکارهای لیگ دو و میدانی بانوان کشور به ترتیب در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب شهر تهران برگزار خواهد شد و تیم بانوان قم نیز با ترکیبی از بهترین‌های دوومیدانی قم با حریفان رقابت خواهد کرد.

واقفی با بیان اینکه قطعا بهترین‌های دو و میدانی کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی خواهند کرد، افزود: تیم دو و میدانی بانوان هیئت قم نیز با توجه به برخورداری از استعدادهای بسیار خوبی در رشته دو و میدانی در این دوره به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.

وی با اشاره به درخشش بانوان دو و میدانی‌کار قمی در رقابت‌های سال گذشته لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور یادآور شد: سال قبل شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای بودیم که شاخص‌ترین آن کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های رشته پیاده‌روی بود.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول