اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی قزوین گفت: رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نونهالان منطقه یک کشور با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور به کار خود پایان داد

حسن جوادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم اردبیل با 56 امتیاز قهرمان این رقابت‌ها شد و به ترتیب تیم‌های زنجان و گیلان با امتیازهای 40/5 و 36/5 در سکوهای دوم و سوم ایستادند.

وی ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نونهالان منطقه یک کشور با حضور پنج تیم از استان‌های اردبیل، گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی به همراه قزوین در هشت ماده برگزار شد که تیم قزوین با کسب چهار مدال در رتبه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت.

رئیس هیئت دو و میدانی قزوین اضافه کرد: از استان قزوین میثم عبداله‌پور در پرش ارتفاع رتبه نخست را به دست آورد و سید مهرداد ارفند در 100 متر با مانع در سکوی نایب قهرمانی ایستاد، همچنین محمد اشتریان و میثم عبداله‌پور به ترتیب در بخش‌های پرتاب وزنه و 400 متر به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافتند.

رئیس هیئت دو و میدانی قزوین عنوان کرد: قرار بر این بود که کاپ اخلاق رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نونهالان منطقه یک کشور به تیم چهارم اهدا شود اما چون تیم قزوین رتبه چهارم را کسب کرد، تیم آذربایجان شرقی کاپ اخلاق را بالای سر برد.

جوادی در ادامه با بیان اینکه رقابت‌های دو و میدانی نونهالان غیر قابل پیش بینی است، بیان کرد: تیم قزوین می‌توانست به مقام دومی این رقابت‌ها برسد اما به دلایلی به این مهم دست نیافت.

وی در پایان از برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی دختران منطقه یک کشور به میزبانی قزوین خبر داد و گفت: این مسابقات پنجشنبه هفته جاری به میزبانی قزوین در ورزشگاه معلم برگزار می‌شود.

جوادی در خاتمه تصریح کرد: تیم قزوین با کسب یک مدال طلا و یک نقره به همراه دو برنز با 27 امتیاز در رتبه چهارم رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی نونهالان منطقه یک کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول