اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزمنش به فارس خبر داد

اعزام دو و میدانی کاران جانباز و معلول قم به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از اعزام دو و میدانی کاران معلولان قم به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام دو و میدانی کاران جانباز و معلول قم به مسابقات قهرمانی کشور

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی معلولان کشور در رده سنی جوانان برگزار می‌شود و بر اساس اعلام مسئولان برگزاری آن، تهران به عنوان میزبان رقابت‌ها معرفی شده است.

وی ادامه داد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان معلول کشور با شرکت چهره‌های شاخص دو و میدانی معلولان استان‌های مختلف کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که تیمی از قم نیز در این پیکارها شرکت می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم ابراز کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، رقابت‌های قهرمانی دو ومیدانی معلولان در رده سنی جوانان با حضور ورزشکارانی از 26 استان کشور در تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در چهار گروه سنی و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد و تاکنون 26 استان در بخش آقایان و 13 استان در بخش بانوان، برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

پیروزمنش عنوان داشت: بر اساس اعلام انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان در خصوص برگزاری این پیکارها، قرار است این دوره از رقابت‌ها از روز جمعه این هفته یعنی اول اردیبهشت ماه جاری در بخش آقایان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که بعد از دو روز برگزاری رقابت‌های دو و میدانی جوانان معلول بخش آقایان، رقابت‌های بخش بانوان نیز بلافاصله بعد از آن از روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه در مواد و رشته‌های مختلف به انجام خواهد رسید.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولان کشورمان مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب را به عنوان میزبان برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته است که امیدوارم حضور ورزشکاران قمی در این رقابت‌ها با کسب مقام‌هایی شایسته و در خوش شان ورزش جانبازان و معلولین قم همراه باشد.

وی تصریح کرد: موفقیت ورزشکاران ما در این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این رقابت‌ها به منزله انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود و از استعدادهای برتر مسابقات که موفق به کسب حد نصاب‌های مورد نظر شوند، برای حضور در تیم ملی و نیز اعزام به مسابقات جهانی این رشته دعوت به عمل خواهد آمد.

پیروزمنش بیان کرد: مسابقات جهانی دو‌ ومیدانی معلولان رده سنی جوانان تیرماه امسال به میزبانی کشور جمهوری برگزار می‌شود و تیم اعزامی کشورمان به این پیکارها از دل رقابت‌های قهرمانی کشور در تهران گزینش می‌شود.

رضایی در ادامه از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دو ومیدانی در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: مسابقات جایزه بزرگ در رده سنی بزرگسالان (بانوان و آقایان) و برای سنجش آخرین وضعیت قهرمانان در تهران به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول