اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با میزبانی مشهد

گلستان قهرمان دومین مرحله مسابقات دو و میدانی نونهالان شرق کشور شد

خبرگزاری فارس: دومین مرحله مسابقات دو و میدانی نونهالان پسر منطقه شرق کشور به میزبانی مشهد با قهرمانی تیم استان گلستان به پایان رسید.

گلستان قهرمان دومین مرحله مسابقات دو و میدانی نونهالان شرق کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، دومین مرحله مسابقات دو و میدانی نونهالان منطقه شرق کشور با حضور 45 ورزشکار از 6 تیم و در 8 ماده در استادیوم تختی مشهد برگزار شد.

در پایان مسابقات در بخش گروهی، تیم گلستان با شرکت در 6 ماده و با کسب 43 امتیاز، قهرمان شد و تیم خراسان‌رضوی با حضور در 7 ماده، در جایگاه دوم و تیم سیستان و بلوچستان با شرکت در 4 ماده، به مقام سوم دست یافتند.

در نتایج قسمت انفرادی این مسابقات در ماده 100 متر، امیرمحمد ضیایی و حامد پورسروقد از گلستان به ترتیب اول و دوم و فیصل رکابدارنواز از سیستان و بلوچستان جایگاه سوم را به دست آوردند.

در ماده 400 متر، رئوف بمپوری از سیستان و بلوچستان به مقام اول، یاسر خوش‌اقبال از گلستان به مقام دوم و علی ایران‌نژاد از خراسان‌رضوی به مقام سوم دست یافتند.

در ماده 1500 متر، مبین داداشی‌تنکابنی از مازندران مقام اول، علی محمدی از خراسان‌شمالی مقام دوم و عبدالرحیم دُرزاده از سیستان و بلوچستان مقام سوم را از آن خود کردند.

در ماده 100 متر با مانع، جواد شوریابی از خراسان‌رضوی مقام اول و فاروق قوجقی و حسین زیتونلی هر دو از گلستان، مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

در ماده پرش طول، امیرمحمد ضیایی از گلستان مقام اول، امین عبداللهی از خراسان‌جنوبی مقام دوم و حامد پورسروقد از گلستان مقام سوم را به دست آوردند.

در ماده پرتاب وزنه، مهدی رستمی‌مقدم از خراسان‌رضوی اول، سیدعلیرضا حسینی از گلستان دوم و محمدرضا طیبی‌سیف‌کتی از مازندران سوم شدند.

در ماده پرش ارتفاع، فاروق قوجقی از گلستان اول، امیرحسین یاوری از خراسان‌رضوی دوم و عبدالجلیل افرازه از سیستان و بلوچستان سوم شدند.

هم‌چنین در ماده پرتاب نیزه، متین کم و احسان گلی هر دو از گلستان به ترتیب به مقام اولی و دومی و یاور یادگار از خراسان‌رضوی به مقام سومی دست یافتند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول