اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 7 مدال رنگارنگ

قم نایب قهرمان دو و میدانی نونهالان کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت نفرات اعزامی قم در کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های دو و میدانی نونهالان کشور خبر داد.

قم نایب قهرمان دو و میدانی نونهالان کشور شد

علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم دو و میدانی رده سنی نونهالان قم با ترکیبی متشکل از هشت دو و میدانی کار به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی منطقه سه کشور اعزام شد و با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.

این در حالی است که بر اساس اعلام فدراسیون دو و میدانی کشورمان، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی منطقه سه کشور با شرکت تیم‌های تهران، البرز، توابع تهران، قم، سمنان از 25 فروردین ماه به میزبانی تهران به انجام رسید.

تیم اعزامی هیئت قم به این دوره از رقابت‌ها که در رده سنی نونهالان برگزار شد را چهره‌های شاخص دو و میدانی‌کار همراهی می‌کردند، ضمن اینکه این تیم سال گذشته که در این رقابت‌ها میزبان حریفان بود موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شد و جزو سه تیم برتر قرار گرفت.

دو و میدانی کاران قمی اعزامی به این رقابت‌ها در پایان جدال با حریفان خود موفق به کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز شدند تا تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم با کسب این تعداد مدال موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی بخش تیمی شود.

یک نشان طلا، سه مدال نقره و سه نشان برنز حاصل تلاش تیمی بود که در مواد 100 متر، 400 متر، پرش طول و پرتاب وزنه موفق به کسب هفت مدال شد و در رده بندی نهایی بعد از تیم تهران که با 51 امتیاز قهرمان شد، با کسب 46 امتیاز در رده دوم ایستاد.

در ماده 100 متر رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نونهالان کشور حمیدرضا حلاجیان دو و میدانی طلایی قم بود که در جدال با رقبای خود از پنج تیم شرکت کننده بالاتر از سایرین ایستاد و با کسب مقام نخست موفق به کسب مدال طلا شد.

در همین ماده محمدمیثم حیدری در جایگاه سوم ایستاد و با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد، ضمن اینکه در ماده 400 متر محمد فریدی به مقام نایب قهرمانی رسید و نشان نقره کسب کرد تا جمع مدال‌های تیم اعزامی قم به سه مدال برسد.

اما چهار مدال دیگر در دو ماده به دست آمد و طی آن در رشته پرش طول حمیدرضا حلاجیان بعد از کسب مدال طلای ماده 100 متر، در پرش طول به مقام دوم دست یافت تا با کسب عنوان نایب قهرمانی به نشان نقره این رقابت‌ها بسنده کند، ضمن اینکه در این ماده محمدمیثم حیدری عنوان دوم را کسب کرد.

در ماده پرتاب وزنه این رقابت‌ها نیز سیدمرتضی حسینی با کسب مقام دوم و نشان نقره به کار خود پایان داد و حسن شکری دیگر عضو تیم رده سنی نونهالان هیئت دو و میدانی استان قم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز از این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول