اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی قم:

حضور دو‌و‌میدانی کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از حضور تیمی آماده و قوی در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور خبر داد.

حضور دو‌و‌میدانی کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از حضور درخشانی که تیم اعزامی نونهالان هیئت دو و میدانی استان قم در رقابت‌های رده سنی نونهالان قهرمانی کشور داشت، اکنون امید زیادی به موفقیت تیم رده سنی بزرگسالان قم در پیکارهای قهرمانی کشور داریم.

وی ادامه داد: تیم نونهالان قم در نخستین اعزامی رسمی هیئت دو و میدانی استان به رقابت‌های قهرمانی کشور، هفته گذشته در تهران با حریفان خود جدال نزدیکی داشت و در نهایت با کسب هفت مدال در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم عنوان داشت: یقینا کسب افتخار در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور نیز با توجه به حضور چهره‌های مستعد در ترکیب تیم اعزامی هیئت دو و میدانی قم دور از دسترس نخواهد بود.

وی تاکید کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور آوردگاه حضور تمام چهره‌های سرشناس دو و میدانی کشور است که هم در رقابت‌های جهانی و هم در پیکارهای آسیایی و بین‌المللی افتخار کسب کرده‌اند، بنابراین سطح رقابت‌ها قطعا بالا است.

اکرمی با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور از امروز به میزبانی هیئت دو و میدانی استان فارس در شهر شیراز برگزار می‌شود، اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور از امروز با حضور 244 ورزشکار برتر کشور در شیراز به انجام می‌رسد.

رئیس هیئت دو‌و‌میدانی استان قم عنوان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی، کاوه موسوی، سجاد‌ هاشمی آهنگری و ابراهیم رحیمیان از جمله ورزشکاران المپیکی کشورمان نیز با حضور در این رقابت‌ها بر گرمای آن افزوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه احسان حدادی پیش از آغاز رقابت‌ها‌، در ورزشگاه حافظیه شیراز محل برگزاری مسابقات حضور یافت و اقدام به پرتاب‌های آزمایشی کرد، اظهار داشت: رقابت‌های امسال در حالی برگزار می‌شود که ماده پیاده‌روی نیز برای نخستین بار به مواد مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور اضافه شده است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان داشت: در ترکیب تیم اعزامی قم نفرات پر امیدی همچون محمدحسین اسکندری قهرمان پرتاب وزنه کشور در سال 90، میلاد دریساوی و میثم صادق پور دو تن از پرنده‌های رشته پرش با نیزه قم حضور دارند و شانس‌های اصلی کسب مدال برای تیم قم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول