اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دو و میدانی:

مسابقات دو و میدانی به صورت باشگاهی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: مسابقات دو و میدانی قرار است تا در سال جاری به صورت باشگاهی برگزار شود.

مسابقات دو و میدانی به صورت باشگاهی برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، افشین داوری بعدازظهر امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این شش باشگاه در رشته دو و میدانی فعالیت حرفه‌ای داشتند.

وی تیم دو و میدانی ذوب آهن اصفهان، نفت تهران، دانشگاه آزاد را از جمله این باشگاه‌ها عنوان کرد و گفت:‌ البته تعداد این باشگاه‌ها اکنون به 12 باشگاه رسیده که اخیراً برای برگزاری مسابقات باشگاهی نیز اعلام آمادگی کردند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی هدف از برگزاری مسابقات به صورت باشگاهی را خارج شدن فعالیت‌های این رشته ورزشی از حالت هیئت عنوان کرد.

وی افزود: به همین منظور تلاش می‌کنیم تا شرایط لازم حرفه‌ای را برای این رشته ورزشی مهیا کنیم.

داوری در بخش دیگری تعداد پیست‌های تارتان در سطح استان‌های کشور را 27 پیست عنوان کرد و گفت:‌ البته برخی از استان‌ها دارای چند پیست و برخی از استان‌ها نیز مثل خراسان شمالی فاقد پیست تارتان هستند.

وی تصریح کرد: برخی از استان‌ها نیز با وجود دارا بودن پیست دو و میدانی، پیست‌هایشان از استانداردهای لازم برخوردار نیستند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به اینکه برخی از استان‌ها مثل چهارمحال و ‌بختیاری با وجود بی‌بهره بودن از امکانات و زیرساخت‌های ورزشی دارای استعدادهای خوبی هستند، افزود: توجه به استان‌ها از برنامه‌های فدراسیون دو و میدانی است.

وی در بخش دیگری بر بسط و گسترش همگانی کردن فرهنگ دو و میدانی در جامعه تاکید کرد و گفت: در این زمینه شوراهای شهر و شهرداری‌ها می‌توانند بسیار موثر واقع شوند، زیرا ورزش دو و میدانی یک ورزش پایه بوده و می‌طلبد که برای همگانی کردن آن تلاش شود.

داوری یکی از کارکردهای مهم شهرداری‌ها را فعالیت‌های ورزشی برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا امسال قدم‌های بلندی برای توسعه و تقویت ورزش دو و میدانی با مشارکت دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها برداشته شود.

رئیس فدراسیون دو و میدانی به منظور شرکت در مجمع انتخاباتی دو و میدانی به خراسان شمالی سفر کرد.

برگزاری مجمع انتخاباتی دو و میدانی در استان نخستین مجمع انتخاباتی دو و میدانی استان‌های کشور بود که اسماعیل البرزی به عنوان رئیس جدید دو و میدانی خراسان شمالی انتخاب شد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول