اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 52 ورزشکار

مسابقات انتخابی تیم دو و میدانی دختران خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات انتخابی تیم دو و میدانی دختران نوجوان خراسان‌رضوی با حضور 52 ورزشکار از 11 شهرستان در محل سالن باغبانباشی مشهد برگزار شد.

مسابقات انتخابی تیم دو و میدانی دختران خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مسابقات انتخابی دو و میدانی دختران نوجوان خراسان‌رضوی در 9 ماده به منظور اعزام به نخستین مرحله مسابقات منطقه‌ای نوجوانان کشور که 7 و 8 اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، امروز در مشهد با حضور 52 ورزشکار از 11 شهرستان استان برگزار شد.

در این مسابقات تیم دو و میدانی شهرستان سبزوار از بقیه تیم‌ها پیشی گرفت و در بخش تیمی با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز مقام نخست این مسابقات را به دست آورد.

تیم‌های مشهد با 2 مدال طلا و 2 نقره و تربت‌جام با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

در ماده 60 متر این مسابقات، آرزو محمدرضایی از شهرستان سبزوار مقام اول این مسابقات را به دست آورد و فائزه شایی از مشهد و سمیرا برخوردار از تربت‌جام به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده دو 400 متر نیز فائزه شایی از مشهد، آرزو محمدرضایی از سبزوار و اسما عظیم‌پور از تربت‌جام به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم این مسابقات ایستادند.

در ماده 800 متر اسما عظیم‌پور از شهرستان تربت‌جام اول شد، الهه پارسافر از درگز مقام دوم را به دست آورد و مریم مهرآبادی از نیشابور مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

هم‌چنین در ماده 1500 متر زهرا خالق از شهرستان تربت‌حیدریه، مریم پارسا از نیشابور و ندا فرزام‌نیا از سبزوار به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم این مسابقات را به دست آوردند.

در ماده 3000 متر زهرا نوروزیان از شهرستان سبزوار مقام اول این مسابقات را به خود اختصاص داد، مریم پارسا از نیشابور دوم شد و مهلا عسگری از تربت‌جام در جایگاه سوم این دوره از مسابقات ایستاد.

در ادامه این مسابقات در ماده 60 مانع فاطمه‌سادات حسینی از شهرستان سبزوار، محدثه اندرخورد از تربت‌جام و عاطفه جعفری از نیشابور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

هم‌چنین در ماده پرش طول، معصومه یوسف‌خانیان از شهرستان مشهد مقام نخست این ماده را به خود اختصاص داد، زهرا ایوبی‌فرد از سبزوار دوم شد و شقایق لطفی از درگز مقام سوم این مسابقات را به دست آورد.

در ماده پرش ارتفاع، زهرا ایوبی‌فرد از شهرستان سبزوار، معصومه یوسف‌خانیان از مشهد و مریم همت‌آبادی از نیشابور به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب وزنه، مریم همت‌آبادی از شهرستان نیشابور اول شد، محدثه اندرخورد از تربت‌جام مقام دوم را به دست آورد و فائزه حسن‌پور از سرخس در جایگاه سوم این ماده از مسابقات ایستاد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول