اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی اعلام کرد

حمایت مالی کم از دو و میدانی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: امکانات و حمایت‌های مالی از رشته دو و میدانی در آذربایجان غربی کم است.

حمایت مالی کم از دو و میدانی آذربایجان غربی

جمشید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به امکانات محدود در شهرستان‌های استان اظهار داشت: به خاطر کمبود امکانات و سالن‌های سرپوشیده تنها بانوان شهرستان ارومیه و نقده در رشته دو فعالیت می‌کنند و در سایر شهرستان‌ها فعالیت چندانی وجود ندارد.

نجفی با بیان اینکه آذربایجان غربی به ‌ویژه شهرستان ارومیه در رشته پرتاب همیشه حرف برای گفتن دارد، افزود: پرتاب چکش از رشته‌های پرآوازه هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی است و قهرمان پرتاب چکش ایران و نایب قهرمان آسیا در بازی‌های گوانگجو در چین از خطه آذربایجان غربی است.

نجفی تصریح کرد: در رشته‌های دوی میدانی همواره آذربایجان غربی حرفی برای گفتن دارد و سال 90 در رشته‌ پرتاب چکش کاوه موسوی به‌عنوان ورزشکار ملی استان شناخته شد و در پرتاب چکش نیز در رده بانوان پریناز ابراهیمی بی‌‌‌رقیب است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری هیئت استان با شهرستان‌ها نزدیک است و امیدواریم با اختصاص بودجه لازم جهت فعالیت زیاد استان بتوانیم فعالیت‌ها را در سطح وسیع و رفع نیازهای هیئت‌های شهرستان ادامه دهیم.

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی در ادامه تاکید کرد: تمام ورزشکاران این رشته زیرپوشش بیمه ورزشکاری هستند و با توجه به اینکه دو میدانی مادر سایر رشته‌ها است شرایط و هزینه‌های تمرینی پایین است ولی باید هماهنگی‌های لازم ایجاد شود.

وی اظهار داشت: امکانات و ارائه خدمات در این رشته محدود است و تعداد پیست‌ها کم است و برای همه اقشار قابل استفاده نیست و در هنگام برگزاری مسابقات فوتبال در مجموعه ورزشی تختی هیئت دو و میدانی قادر به استفاده از پیست دو و میدانی نیست.

نجفی اضافه کرد: امکانات مالی و نیز حمایت‌های مالی از این رشته کم است و تبلیغات و اسپانسر به صورت مقطعی انجام گرفت، اگر بودجه کافی در اختیار ما قرار گیرد نتایج بهتری به دست می‌آید.

این مسئول با اشاره به اعزام ورزشکاران در رشته دو و میدانی آذربایجان غربی به مسابقات کشوری، عنوان کرد: هر سال اعزام‌هایی به مسابقات کشوری در این رشته ورزشی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سالن سرپوشیده دو و میدانی در استادیوم تختی خیلی وسیع و حجیم شده است زیرا درصد استفاده از حداکثر ظرفیت این سالن که رتبه چهارم سالن سرپوشیده کشور را داراست و کاملا استاندارد و مجهز است، در حد بالایی قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول