اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

3 شهرستان خراسان شمالی دارای پیست دو و میدانی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت:‌ امسال سه شهرستان این استان دارای پیست دو و میدانی می‌شوند.

3 شهرستان خراسان شمالی دارای پیست دو و میدانی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالقاسم داورزنی بعدازظهر امروز در نشست با رئیس فدراسیون دو و میدانی و مسئولان هیئت استانی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار داشت: استان‌های نوپایی چون خراسان شمالی دارای امکاناتی ضعیف هستند و انتظار از فدراسیون‌ها این بوده که برای تقویت رشته‌های ورزشی در این استان‌ها کمک بیشتری کنند.

وی تصریح کرد: هیئت دو و میدانی خراسان شمالی همچون سایر هیئت‌ها در اکثر شهرستان‌ها فعالیت خودش را داشته است.

داورزنی یادآور شد: ما همواره به رشته دو و میدانی به عنوان یک رشته پایه‌ای توجه کرده‌ایم و خیلی هم به دنبال این بوده‌ایم که این هیئت تقویت و حرکت رو به جلو داشته باشد.

وی اظهار داشت: در سال جاری امکان ایجاد پیست دو و میدانی را در سه شهرستان اسفراین، شیروان و بجنورد داشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: هیئت‌های شهرستانی نیز در رشته دو و میدانی فعال بودند و آنچه که برای ما در هیئت‌های ورزشی و به ویژه ورزش‌هایی مثل دو و میدانی اهمیت داشته ارتباط و تعامل آموزش و پرورش با این هیئت بوده است.

وی اظهار داشت: ورزشکاران ما در رشته دو و میدانی افتخارات خوبی را در سطوح ملی، منطقه‌ای و استانی کسب کرده‌اند.

داورزنی گفت: استعدادهای خوبی در دو و میدانی و هم در پرتاب دیسک در استان وجود داشته که اگر سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی لازم انجام شود، قطعاً این استان حرف‌های زیادی برای گفتن در این رشته ورزشی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ما هم تمام تلاشمان این است که زیرساخت‌های لازم برای رشته دو و میدانی در استان مهیا شود و این از نیازهای بخش ورزش استان به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی خواستار برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی برای ورزشکاران رشته دو و میدانی در استان به منظور آشنایی با آخرین متدهای این رشته ورزشی شد.

داورزنی ضمن قدردانی از تلاش‌های امیری رئیس پیشین هیئت دو و میدانی خراسان شمالی اظهار داشت: آنچه که امروز برای رشته دو و میدانی استان اتفاق می‌افتد امیدواریم باعث رشد و رونق این ورزش در استان بشود.

رئیس هیئت دو و میدانی خراسان شمالی هم در این نشست گفت:‌ این استان پتانسیل‌های زیادی را در رشته دو و میدانی دارد.

اسماعیل البرزی با بیان اینکه پنج نفر از بانوان استان با وجود تمام محدودیت‌ها و نبود پیست دو و میدانی با تلاش‌های رئیس هیئت ورزشی بانوان استان به اردوی تیم ملی دعوت شد‌ند، اظهار داشت: تمام این موفقیت‌ها نتیجه برنامه‌ریزی و تلاش است.

وی اهم برنامه‌های خود را برای پیشبرد فعالیت‌های هیئت دو و میدانی در استان بهره‌گیری از پیشکسوتان و تعامل با آموزش و پرورش عنوان کرد.

البرزی از برنامه‌های فعال کردن لیگ‌های استانی در خراسان شمالی خبر داد و گفت:‌ این برنامه در راستای توسعه ورزش دو و میدانی در استان انجام خواهد شد.

وی شناسایی پتانسیل‌های عشایری و روستایی در رشته دو و میدانی را در استان برشمرد و افزود: تعامل با رسانه‌های استان و همچنین جذب حامیان مالی از برنامه‌های محوری این هیئت در استان خواهد بود.

رئیس پیشین هیئت دو و میدانی خراسان شمالی هم در این نشست بر اختصاص یک سالن برای تمرینات این رشته ورزشی در استان تاکید کرد.

محمد امیری اظهار داشت: هم اکنون اکثر استان‌ها دارای سالن‌های اختصاصی بوده که این استان از وجود این سالن اختصاصی بی‌بهره است.

وی خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار در رشته دو و میدانی در خراسان شمالی نیز مظلوم واقع شده‌اند به گونه‌ای که هیچ‌گونه فضایی را برای تمرینات ندارند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول