اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم:

حضور چهره‌های شاخص دو و میدانی قم در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: چهره‌های شاخص دو و میدانی قم روزهای پایانی هفته جاری در پیکارهای دو و‌ میدانی قهرمانی کشور با حریفان رقابت می‌کنند.

حضور چهره‌های شاخص دو و میدانی قم در مسابقات قهرمانی کشور

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون دو و میدانی به هیئت‌های استان‌ها، شهر شیراز میزبان برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور است.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به حضور موفق دو و میدانی‌کاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور اضافه کرد: هیئت دو و میدانی استان فارس برای دومین سال پیاپی میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور خواهد بود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم ابراز داشت: تیمی متشکل از برترین‌های دو و میدانی قم در مواد و رشته‌های مختلف آماده حضوری هر چه بهتر در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور نسبت به دوره گذشته این رقابت‌ها است.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار می‌شود و تمام شرایط برای برگزاری مطلوب این مسابقات همچون پیست بین‌المللی و استاندارد برای ورزشکاران شرکت‌کننده مهیا است.

اکرمی با اشاره به حضور چهره‌های ملی‌پوش در ترکیب تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم به این رقابت‌ها اظهار داشت: نفراتی همچون محمدحسین اسکندری، میثم صادق‌پور، میلاد دریساوی و محمدمحسن ربانی نفرات مورد نظر هیئت برای اعزام به این مسابقات هستند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه بیشتر نسبت به رشد و توسعه رشته دوومیدانی تاکید کرد: دوومیدانی از جمله ورزش‌های پایه است، از این‌رو نگاه ویژه مسئولان و حمایت بیشتر آنان از ورزشکاران این رشته علاوه بر افتخارآفرینی بیشتر دو و میدانی‌کاران کشورمان در میادین مختلف برای سایر ورزش‌های کشورمان نیز مفید خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص نتایج احتمالی ورزشکاران قمی اعزامی به این رقابت‌ها و احتمال رکوردشکنی توسط دو و میدانی‌کاران در مواد مختلف نیز بیان داشت: از آنجا که ورزشکاران اعزامی هیئت قم تمرینات خوبی را انجام داده‌اند، نسبت به افتخارآفرینی آنها امید زیادی داریم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم ابراز امیدواری کرد: در مسابقات امسال نیز به مانند سال گذشته امید زیادی به رکوردشکنی دو و میدانی‌کاران قمی در مواد مختلف هستیم، زیرا چهره‌ای مانند محمدحسین اسکندری در سال قبل در انتخابی تیم ملی داخل سالن رکورد کشور را به خود اختصاص داد.

وی عنوان داشت: بر اساس اعلام فدراسیون دو و میدانی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور، حدود 300 ورزشکار از 31 استان کشور حضور خواهند داشت که در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت در حالی که مسابقات پیاده‌روی نیز از امسال به جمع ماده‌های حاضر در این رقابت‌ها افزوده شده است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول