اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

احداث چهارمین پارک روستایی قائمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر از احداث چهارمین پارک روستایی شهرستان قائمشهر به مساحت 2.5 هکتار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

احداث چهارمین پارک روستایی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پارک روستایی بخش کیاکلای قائمشهر پایه‌گذاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را توسط امام خمینی(ره) بانی تغییر چهره، عمران و آبادانی روستاهای کشور دانست.

وی حفظ روستاها را به خاطر اشتغال‌آفرینی و گرداننده اقتصاد کشور، سیاست محوری دولت نهم و دهم عنوان کرد و افزود: طرح هادی زمینه‌ساز پیشرفت و اجرای سیاست محوری دولت است.

فرماندار قائمشهر با اشاره به شش پارک روستایی احداث شده در استان مازندران خاطرنشان کرد: سه پارک روستایی مازندران در قائمشهر احداث شد.

وی از احداث چهارمین پارک روستایی شهرستان قائمشهر در مساحت 2.5 هکتار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: مشارکت‌های مردمی برای احداث پارک آغاز شده که با اعلام و تخصیص اعتبارات ملی و استانی، عملیات اجرایی آن شروع می شود.

پیرفلک با بیان آمار عملکردهای مسکن روستایی شهرستان قائمشهر از سال 84 تاکنون اذعان داشت: 78 میلیارد و 897 میلیون تومان در قالب اعتبارات مسکن روستایی در این هفت سال در این شهرستان هزینه شد.

این مسئول از تهیه و تصویب 103 طرح هادی در شهرستان قائمشهر خبر داد و یادآور شد: در 39 روستای شهرستان طرح هادی در حال اجرا است که برای اجرای طرح‌ها از سال 84 تاکنون هفت میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شد.

وی درباره احداث مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر از اجرای 336 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن شهرستان قائمشهر خبر داد.

پیرفلک میزان واگذاری تسهیلات ودیعه مسکن به روستائیان متقاضی را 745 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: از سال 84 تاکنون 16 هزار و 316 فقره سند روستایی تحویل روستاییان شهرستان قائمشهر شد.

انتهای پیام/ر20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول