اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ورامین:

پارک 15 خرداد از جایگاه ممتازی برخوردار است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ورامین گفت: پارک 15 خرداد در خاطره شهروندان و هویت شهری ورامین از جایگاه ممتازی برخوردار است.

پارک 15 خرداد از جایگاه ممتازی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جعفر اردستانی دقایقی پیش در بازدید سرزده از پارک 15 خرداد ورامین اظهار داشت: پارک 15 خرداد یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پارک‌های شهری ورامین بوده و در خاطره شهروندان و هویت شهری ورامین از جایگاه ممتازی برخوردار است.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین در دیدار مسئولان و کارگران این پارک نیز تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته، این پارک برای تامین رفاه، آسایش و سلامت شهروندان نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

اردستانی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول شبانه‌روز این پارک کارکردهای مثبت خود را داشته و با وجود کتابخانه عمومی، پایگاه گیاه پزشکی، مشاوره و آموزش گل و گیاه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موزه محیط زیست، حسینیه، شهربازی و وجود امکاناتی همچون وسایل ورزشی پارکی و ... شهروندان و گروه‌های مختلف اجتماعی‌ در رده‌های سنی متفاوتی را پذیرا بوده و آنان از این پارک و فضاهای عمومی آن استفاده می‌کنند.

در ادامه این بازدید علی خانی، مدیر پارک 15 خرداد ضمن اشاره به نحوه خدمات‌رسانی این پارک و شهر بازی مجاور آن به شهروندان، خواستار توجه بیشتر مسئولان برای برقراری نظم و امنیت پارک شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول