اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 32 سال

پارک کودک در جویبار دوباره راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: با انتقال کلانتری شهر جویبار به مدخل ورودی شهر، پارک کودک جویبار بعد از 32 سال دوباره راه‌اندازی می‌شود.

پارک کودک در جویبار دوباره راه‌اندازی می‌شود

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جویبار بیان داشت: کلانتری جویبار در ورودی شهر جویبار با احداث ساختمان جدید توسط شهرداری انتقال داده شده و پارک کودک دوباره در این مکان راه‌اندازی می‌شود.

شهردار جویبار ابراز داشت: شهرداری جویبار در مدت هفت ماهه گذشته با فعال‌تر کردن نیروهای شهرداری ساختمان جدید کلانتری را در مسیر ورودی شهردار روبروی کشتارگاه سابق احداث کرده که با راه‌اندازی آن از ابتدای سال جاری به این مکان انتقال داده شده است.

گنجی با بیان اینکه انتقال کلانتری جویبار چند سالی است که در شهر جویبار مطرح بوده و راهکار اساسی و اجرایی در این زمینه گرفته نشده، تصریح کرد: با بسیج کردن نیروها این طرح مسکوت مانده جویبار به ثمر نشست و کلانتری جویبار به ورودی شهر انتقال داده شد.

وی ادامه داد: زمین کلانتری داخل شهر که از آن شهرداری است در مدت 40 سال گذشته به عنوان ‍‍پارک کودک بوده که قرار است این مکان دوباره برای کودکان در یک برنامه‌ریزی جدید با یک زیبایی خاص پارک احداث کند.

این مسئول با بیان اینکه برای انتقال کلانتری به بیرون از شهر با همکاری خوب فرماندهی انتظامی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان، شورای اسلامی شهر، فرماندار و امام جمعه شهرستان جویبار با تشکیل جلسات متعدد به ثمر نشست، خاطرنشان کرد: امروز شاهد استقرار کلانتری در بیرون شهر برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان هستیم.

شهردار جویبار سال 91 را سال تداوم وحدت و همدلی شهرداری با مردم و شورای شهر و کارکنان شهرداری برای ارائه خدمات بیشتر به مردم دانست و یادآور شد: شهرداری در سال جاری با اقتدار بیشتر و کار مضاعف و جهشی گام خواهد برداشت و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در بحث آسفالت معابر، زیباسازی شهر، افزایش فضای سبز در قسمت ورودی شهر، جذب اعتبارات استانی در اجرایی طرح‌ها و جذب سرمایه‌گذار برای مشارکت در طرح‌های شهرداری و همچنین فعالیت در بخش‌های دیگر با یک رویکرد جهشی عنوان کرد.

گنجی اذعان داشت: مردم جویبار باید تحول را در سطح شهر لمس کنند و با توجه به اینکه در سال گذشته اقدامات اساسی در امر آسفالت به وجود آمد، اما ما به این میزان رشد قانع نیستیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول