اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌های کرج اعلام کرد

اعتبار 400 میلیارد ریالی برای به‌سازی پارک‌های کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج از تخصیص اعتبار 400 میلیارد ریالی برای به‌سازی و نوسازی پارک‌های مرکز استان البرز خبر داد.

اعتبار 400 میلیارد ریالی برای به‌سازی پارک‌های کرج

عباس زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در بحث فضاهای سبز کرج دو محور و موضوع در اولویت اصلی این سازمان قرار دارد که عبارت است از توسعه فضاهای سبز و دیگری به‌سازی فضاهای موجود.

وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌های بخش دوم از سال گذشته کارهای خوبی انجام شده و ما در سال 90 اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال نیز در این راه هزینه کردیم.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا عملیات اجرایی برای به‌سازی و نوسازی امکانات و تجهیزات برخی از پارک‌های کرج از جمله 3 فضای سبز بزرگ این شهرستان یعنی نبوت، چمران و جهان‌نما آغاز شده و پیشرفت فیزیکی خوبی نیز داشته است.

* اتمام طرح به‌سازی فضاهای سبز کرج تا پایان سال

زارع با بیان اینکه اجرای این طرح با جدیت پیگیری می‌شود، تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح فوق باید تا پایان سال به اتمام برسد.

وی افزود: خوش‌بختانه اعتبار مالی خوبی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده و در سال جاری بودجه‌ای بالغ بر 400 میلیارد ریال برای به‌سازی و نوسازی‌ پارک‌های کرج هزینه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌های کرج تأکید کرد: امیداریم با تخصیص این بودجه بتوانیم طرح به؟‌سازی فضاهای سبز کرج به ویژه پارک‌های اصلی مرکز استان البرز را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

زارع تأکید کرد: اجرای این طرح در کنار تلاش‌ها برای توسعه فضاهای سبز کرج و رسیدن به استانداردهای مطلوب، موجب افزایش رضایتمندی شهروندان و دست‌یابی به شهر پاک خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: البته برای تحقق کامل این طرح نیازمند همکاری‌های میان‌دستگاهی هستیم که خوش‌بختانه تا این لحظه وجود داشته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول