به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری ضمن تشریح عملکرد این سازمان گفت: سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قم در سال 1390 خدمات شایستهای را برای رفاه و آسایش مسافرین و زائرین کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران ارائه کرده است.
مدیر عامل سازمان پایانههای شهرداری قم اظهار داشت: سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قم در سال 90 اقدام به اجرا و تکمیل پروژه بهسازی محوطه پایانه مرکزی کرده است.
وی افزود: همچنین این سازمان نسبت به ایجاد روشنایی راه دسترسی به اتوبان و نصب دیوار پیش ساخته به منظور توسعه پایانه مرکزی تا اتوبان قم - تهران اقدام کرده است.
مدیر عامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری قم بیان کرد: ایجاد و تکمیل راه دسترسی پایانه مرکزی به اتوبان قم- تهران از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.
وی گفت: تکمیل پروژه بهسازی سالن کوثر، ایجاد بانک شهر در ورودی ترمینال، نصب دستگاه خودپرداز بانک ملت، ایجاد زهکشی برای دفع آبهای سطحی و بهسازی و تجهیز سرویسهای بهداشتی پایانه مرکزی از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.
وی ادامه داد: نصب سیستمهای گرمایشی و سرمایشی مناسب در سالن کوثر و مسجد ترمینال، نصب تابلوهای راهنما در محوطه فضای سبز و رنگ آمیزی جداول فضای سبز پایانه مرکزی از دیگر اقداماتی است که سازمان برای رفاه حال شهروندان انجام داده است.
انتهای پیام/و30