اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

پارک‌های روستایی بعد از احداث رها می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مهم‌ترین نکته در احداث پارک‌های روستایی را در حفظ و نگهداری این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: این پارک‌ها بعد از احداث بدون نگهبانی رها می‌شوند.

پارک‌های روستایی بعد از احداث رها می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، پروژه 64 واحدی مسکن مهر چشمه سر قائمشهر با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاونت مسکن شهری امروز به بهره‌برداری رسید.

بعدازظهر امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دو پروژه پارک روستایی پایین دسته کیاکلا و مسکن مهر 64 واحدی چشمه‌سر قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آیین افتتاح طرح هادی و پارک روستایی کیاکلا مهم‌ترین نکته در احداث پارک‌های روستایی را در حفظ و نگهداری این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: این پارک‌ها بعد از احداث بدون نگهبانی رها می‌شوند.

علیرضا تابش از مدیران امر درخواست کرد برنامه‌ریزی جامعی برای نگهداری پارک تدوین سازند تا این همه منابع مادی کشور و تلاش و همت دست اندرکاران و مشارکت ارزنده مردم نادیده گرفته نشود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همچنین با اشاره به وجود فضای مناسب در پارک روستایی کیاکلا از مسئولان خواست تا با طراحی توسعه منطقه به تعداد شهدای روستای بالادسته نهالی کاشته شود و بر هر نهال پلاکی از شهید نصب شود تا یاد شهدای جنگ این منطقه نیز بهانه‌ای برای مراجعه مردم به این فضای دلنشین باشد.

به گزارش فارس، همچنین پروژه 64 واحدی مسکن مهر چشمه سر قائمشهر نیز با مساحت 7 هزار و 20 متر مربع در 4 طبقه روی پیلوت و مساحت مفید واحدها از 75 تا 85 متر و با تسهیلات ساخت مسکن مهر 200 میلیون ریالی با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران و شهرستان قائمشهر و معاونت مسکن شهری به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول