اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

لزوم توجه به شعار سال در برنامه‌های هفته معلم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان گفت: در برنامه‌های تدوین شده برای هفته معلم شهرستان زنجان باید به شعار سال توجه شود.

لزوم توجه به شعار سال در برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذکر‌الله کاظمی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان با اشاره به ضرورت توجه به شعار سال در برنامه‌های تدوین شده برای هفته معلم اظهار داشت: باید نقش معلمان در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مشخص شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته معلم افزود: جای شعار سال در برنامه‌های پیش‌بینی شده به صورت جدی خالی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان بر لزوم دعوت از ارگان‌های دیگر از جمله شورا برای حل مشکلات آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: روز شوراها قبل از هفته معلم است و مشکلات به اعضای شورا منتقل می‌شود.

وی با اشاره به گزارش‌‌های ارائه شده درباره مشکلات موجود در شهرک‌های اقماری شهرستان زنجان گفت: شهرک‌های اقماری از لحاظ آموزشگاه مشکل دارند.

در ادامه جلسه، دبیران ستاد گرامیداشت مقام معلم دو ناحیه یک و دو  شهرستان زنجان اقدام به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته معلم کردند.

در برنامه تدوین شده ارائه اسامی معلمان نمونه برای معرفی پس از بررسی پرونده‌های معلمان، دیدار با مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی، برگزاری برنامه‌هایی در آموزشگاه‌ها، حضور در مزار شهدا و غبار روبی و عطر افشانی مزار آنها، برگزاری مسابقه‌های ورزشی از جمله کوهپیمایی و همچنین مسابقات فرهنگی و در نهایت برگزاری نمایشگاه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته معلم است.

تدوین کنندگان برنامه‌های هفته معلم انتظاراتی را از ارگان‌های دولتی از جمله صدا و سیما برای انعکاس برنامه‌ها، شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی به صورت رایگان برای فرهنگیان، اداره کل‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، مخابرات، راه و شهرسازی و شرکت‌های خدماتی مطرح کردند که همگی حکایت از توجه به انعکاس بزرگداشت هفته معلم بود.

در این جلسه برخی حاضران به نقص‌های موجود در برنامه‌های هفته معلم سال گذشته از جمله حضور کارمندان بدون داشتن مهارت سخنرانی اعتراض داشتند و خواستار حضور مدیران کل در مراسم‌ روز معلم بودند.

همچنین در این جلسه عنوان شد که در هفته معلم سال جاری زنگ سپاس نواخته نخواهد شد.

همچنین در این جلسه اعلام شد، با هماهنگی به عمل آمده مسئولان سپاه با حضور در آموزشگاه‌های شهرستان زنجان نقش مهمی در اجرای برنامه‌های هفته معلم خواهند داشت.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول