اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه دانشگاه علوم و فنون خرمشهر:

تقویت خودباوری زمینه‌ساز تحقق شعار امسال است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه دانشگاه علوم و فنون خرمشهر گفت: تقویت خودباوری در بخش‌های مختلف جامعه به‌ویژه دانشگاه‌ها، زمینه‌ساز تحقق شعار امسال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" در کشور است.

تقویت خودباوری زمینه‌ساز تحقق شعار امسال است

حجت‌الاسلام عبدالغنی جوانمردزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها بر مبنای دیدگاه مقام معظم رهبری جایگاه تبدیل جوان کم‌اعتقاد به انسان متعهد نسبت به اخلاق و دین است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مبانی اعتقادی رایج در دانشگاه باید تأثیرگذار بوده و ویژگی انسان‌سازی داشته باشند، افزود: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر همراهی علم و دین تأکید داشته‌اند که نتیجه آن رشد ایمان دینی دانشگاهیان است.

مسئول نهاد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: امروز تقویت بنیه اعتقادی دانشجویان با اجرای برنامه‌های دینی گوناگون و راه‌اندازی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رقم خورده است.

وی در ادامه بر الگو بودن دانشجویان در محیط دانشگاه از نظر آموزشی، رفتاری و کرداری تأکید کرد و گفت: دانشجویان حافظ حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و باید با جان و دل از این مهم پاسداری کنند.

جوانمردزاده خاطرنشان کرد: حضور پررنگ‌تر استادان مؤمن و فرهیخته در دانشگاه‌های پس از انقلاب اسلامی، برگزاری کلاس‌های معارف اسلامی برای دانشجویان از اقدامات مثبت صورت گرفته در این زمینه بوده است.

وی ادامه داد: اگر چه تا دستیابی به هدف فاصله وجود دارد اما این امر چهره و محتوای دانشگاه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مسئول نهاد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در ادامه به تحقق شعار امسال به گفته مقام معظم رهبری با عنوان" تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نیروهای داخلی می‌تواند ضمن تقویت خودباوری زمینه‌ساز تحقق پیشرفت و توسعه روزافزون کشور باشد.

وی ادامه داد: البته مسئولان نیز باید بسترسازی ارتقای کیفیت کالاها را مد نظر جدی داشته باشند.

جوانمردزاده در پایان گفت: این نامگذاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب ناشی از بصیرت و دوراندیشی بوده که امیدواریم امسال با تعامل بخش‌های مختلف اجرایی به خوبی محقق شود.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول