اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد

ضرورت بسترسازی فرهنگی برای تحقق شعار سال در جامعه

خبرگزاری فارس: مدیر کل اجتماعی استانداری زنجان گفت: زمینه‌سازی فرهنگی برای تحقق شعار سال از اولویت‌های کارگروه فرهنگی اجتماعی استان زنجان است.

ضرورت بسترسازی فرهنگی برای تحقق شعار سال در جامعه

موسی متوسلین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته هر دو ماه یک جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی در استان زنجان برگزار می‌شد، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری تعداد این جلسات افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به نیازهای موجود در حوزه فرهنگی استان افزود: پاسخگویی به این نیازها برگزاری جلسات مرتب را ضروری می‌کند.

مدیر کل اجتماعی استانداری زنجان ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان را منوط به فعالیت ارگان‌های ذیربط در حوزه فرهنگی از جمله کارگروه فرهنگی اجتماعی و همچنین ستاد راهبرد فرهنگی اجتماعی استان عنوان کرد.

وی با اشاره به ورود جدی ستاد ارتقای شاخص‌های فرهنگی برای حل مشکلات فرهنگی جامعه تصریح کرد: این کار در گرو انجام کارهای جدای از اقدامات روتین است که توسط ارگان‌های فرهنگی انجام می‌شود.

متوسلین حوزه‌های عفاف و حجاب را از برنامه‌های اولویت‌دار کارگروه فرهنگی اجتماعی استانداری برشمرد و اضافه کرد: ارگان‌ها باید اقدامات فرهنگی در این زمینه که موجب ارتقای شاخص‌های فرهنگی جامعه می‌شود را انجام دهند.

وی دیگر زمینه کاری کارگروه فرهنگی اجتماعی را زمینه‌سازی برای بسترسازی فرهنگی شعار سال جاری عنوان و تاکید کرد: برنامه‌های تدوین شده در این راستا حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای تولیدکننده و مصرف‌کننده خواهد بود.

مدیر کل اجتماعی استانداری زنجان تولید با کیفیت کالای ایرانی را از جمله اهداف شعار سال جاری دانست و ادامه داد: تولیدکننده باید کالای با کیفیت تولید، مصرف کننده ایرانی هم کالایی با کیفیت و قیمت مناسب مصرف کند.

وی صیانت از حقوق شهروندی و مبارزه با موادمخدر را از دیگر برنامه‌های شاخص‌‌ کارگروه فرهنگی اجتماعی استان زنجان اعلام کرد و گفت: این کارگروه در نظر دارد از امکانات سایر ارگان‌ها هم در این رابطه به ویژه مبارزه با موادمخدر و مشروبات‌الکلی استفاده کند.

وی تاکید کرد: استفاده از امکانات مردمی در قالب سازمان‌های مردم نهاد در زمینه‌های مختلف فرهنگی از دیگر اهداف کارگروه فرهنگی اجتماعی استان زنجان در سال جاری است.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول