اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار استان بوشهر مطرح کرد

تلاش آبفار بوشهر برای تحقق شعار امسال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار استان بوشهر گفت: این شرکت تلاش می‌کند در راستای نامگذاری امسال توسط رهبر انقلاب، چشم‌اندازهای دستیابی به این اهداف در آب روستایی را ترسیم و برای پیگیری آن تلاش کند.

تلاش آبفار بوشهر برای تحقق شعار امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر، محمد پردل گفت: باید با همدلی و هم افزایی توان همه اقشار، سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی به فرصتی برای تسریع در خودکفایی و تجلی حمایت از تولید ملی مبدل کرد.

وی  افزود: نامگذاری هر سال توسط رهبر معظم انقلاب با تدبیر مشخصی است که انتظار می‌رود با همراهی همگانی و تلاشی مضاعف در راستای دستیابی به اهداف و چشم انداز پیش رو تلاش شود.

پردل ادامه داد: این شرکت با تلاش معاونان، کارشناسان و مجموعه کارکنانش تلاش می‌کند در راستای نامگذاری امسال توسط رهبر انقلاب، تا پایان فروردین ماه چشم اندازهای دستیابی به این اهداف در آب روستایی را ترسیم و برای پیگیری آن تلاش کند.

وی افزود: همچنین در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی خرید کالاهای خارجی در شرکت آبفار استان به جز در موارد ضروری و مورد نیاز برخی تاسیسات ممنوع شده است.

پردل خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از دیدگاه‌های کارشناسان در راستای نامگذاری امسال بهره می برد و به پیشنهادات برتر جوایز نفیسی نیز تقدیم خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باید با همدلی و هم افزایی توان همه اقشار، سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی به فرصتی برای تسریع در خودکفایی و تجلی حمایت از تولید ملی مبدل کرد. 

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول