اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

ضرورت استفاده از ایده‌های نو برای تحقق شعار سال

خبرگزاری فارس: معاون منابع انسانی و تحول اداری استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از ایده‌های نو و جدید برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

ضرورت استفاده از ایده‌های نو برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباسی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است باید دانشگاه‌ها نیز پای کار آمده و در زمینه تولید علم و دانش گام‌های اساسی بردارند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی کشور در عرصه‌های مختلف می‌طلبد تا برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه داشت، تصریح کرد: توجه به تولید علم و فناوری موجب پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

معاون منابع انسانی و تحول اداری استاندار زنجان بر ضرورت تشکیل کمیته علم و فناوری به صورت جداگانه تاکید کرد و افزود: با تشکیل این کمیته برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در زمینه توجه به پیشرفت علمی و فناوری حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ضروری است دانشگاه‌ها در کمیته نهضت کشاورزی نیز حضور فعالی داشته باشند، یادآور شد: حضور دانشکده‌های کشاورزی در راستای توجه علمی به نهضت کشاورزی مثمرثمر است.

عباسی بر ضرورت تعیین پایه برای آغاز فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد تاکید کرد و گفت: باید در گام نخست برنامه‌ریزی و پایه‌کاری برای کمیته‌ها پیش‌بینی شود.

وی در نظر گرفتن شرایط موجود و انجام اقدامات اساسی در زمینه تحقق شعار سال را از برنامه‌های مهم ستاد برشمرد و گفت: باید شاخصه‌های تحقق شعار سال اعلام شود.

معاون منابع انسانی و تحول اداری استاندار زنجان با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال نباید تنها به وظایف قانونی و متداول اکتفا کرد، یادآور شد: باید دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بر ضرورت استفاده از ایده‌های نو و جدید برای تحقق شعار سال تاکید کرد و ادامه داد: باید نوع فعالیت متفاوت بوده و کارآیی بالایی داشته باشد.

عباسی راه‌اندازی کمیته‌های طرح‌های پژوهشی، علم و فناوری و بهره‌وری را در راستای تحقق شعار سال مورد تاکید قرار داد و گفت: کمیته فرهنگی  و اجتماعی نیز باید جایگزین کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای بهره‌وری بیشتر شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول