اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران:

دانشگاهیان با تولید علم شعار امسال را محقق کنند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران گفت: دانشگاهیان به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر امسال باید در عرصه جهاد علمی با تحقق شعار تولید ملی حرفی برای گفتن داشته باشند.

دانشگاهیان با تولید علم شعار امسال را محقق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسینعلی علیخانی ظهر امروز در گردهمایی سالانه دانشجویان کارشناسی شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز خطاب به  این دانشجویان اظهار داشت: پدران شما چنان عمل کردند که امروز و فرداها از آنها به نیکی یاد خواهد شد و وظیفه امروز شما نیز همین است چرا که توانمندتر از سایر دانشجویان هستید و البته بیشتر در معرض دید و قضاوت دیگران قرار دارید.

وی تأکید کرد: باید در عرصه تولید علمی دانشگاهیان و نخبگان نشان دهند امسال با سال گذشته تفاوت دارد و تحقق این هدف نیازمند اهتمام و جدیت بیشتر دانشجویان و اساتید است.

علیخانی تأکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری نباید در حد نوشته و حرف باقی بماند بلکه باید آن را عملی کنیم و پایه‌های نظام را بیش از پیش مستحکم نماییم.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه،  وضعیت کنونی کشور را یادآور شد و گفت: در دوره‌ای بسیار حساس و تعیین کننده از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم و بحران‌ها و تحریم‌هایی که امروز با آن مواجهیم بی سابقه است.

وی ادامه داد: از زمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن بحران‌های بسیاری را مدیریت کرده‌ایم که همه به برکت مقام معظم رهبری و امام راحل است.

علیخانی تصریح کرد: حدود 30 سال پیش در عرصه جنگ و جهاد بودیم و امروز در عرصه جهاد علمی آن روز عملیات‌هایی داشتیم و امروز هم نبردهایی در راه میدان همان میدان، دشمن همان دشمن و ملت همان ملت است فقط تغییرات شکلی در گذر زمان ایجاد شده و انقلاب اسلامی ماهیت اصلی خود را حفظ کرده است.

وی به موفقیت‌های ایران در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: توفیقات ما بر همگان مبرهن است و نیازی به اثبات ندارد و اروپا و غرب خود به این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها اعتراف کرده‌اند.

علیخانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری که هم درد شناس هستند و هم طبیب برای ما و نظام، با درایت و هوشمندی هرسال عنوانی را برمی‌گزینند و ما باید همه توان خود را برای تحقق آن به کار بندیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول