اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آزادشهر:

بانوان نقش تعیین‌ کننده‌ای در تحقق شعار امسال دارند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: بانوان نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق شعار امسال دارند.

بانوان نقش تعیین‌ کننده‌ای در تحقق شعار امسال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسن موسوی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن اظهار داشت: زنان نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی انقلاب، استمرار و حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند و می‌توانند بیشتر از اینها برای جامعه مفید باشند.

وی تصریح کرد: همان طور که همه می‌دانید زنان قبل از اسلام از جایگاه و ارزش آن چنانی برخوردار نبوده‌اند و تحت تاثیر دین اسلام و وجود با برکت زنان بزرگ و تاثیرگذاری چون بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت زینب کبری (س) و حضرت خدیجه از جایگاه و منزلت بالائی برخوردار شدند.

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هم به زنان توجه ویژه‌ای شد به طوری که در حال حاضر بخش مهمی از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، هنری، آموزشی و تولیدی کشور توسط بانوان انجام می‌گیرد و انصافاً هم در مقایسه با مردان چیزی کم ندارند و تاثیرگذارتر هستند.

موسوی اضافه کرد: امسال هم با توجه به اینکه از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده زنان می‌توانند نقش خوبی را در افزایش کیفی و کمی محصولات داشته باشند، به ویژه اینکه منطقه و استان ما قطب کشاورزی، دامپروری و حتی صنایع دستی کشور محسوب و زنان همواره در کنار خانواده‌های خود در این عرصه فعالیت داشته‌اند.

کارشناس امور بانوان و خانواده فرمانداری آزادشهر هم با تمجید از حضور بانوان به نمایندگی از ادارات و نهادهای دولتی در این جلسه گفت: تلاش همه ما بر این است جشن‌های امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، ضمن اینکه در برنامه‌های امسال حضور زنان روستاها و مناطق محروم نمود بیشتری دارد و تمهیداتی صورت گرفته تا آنان نیز در برنامه‌های این ایام حضور فعال داشته باشند.

اکرم کرامتلو اضافه کرد: از شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها هم دعوت خواهیم کرد تا نسبت به زنان موفق محدوده شهر و روستای خود اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسه نمایندگان نهادها و دستگاه‌های دولتی نظراتی را ارائه دادند و مقرر شد مراسم تجلیل از کارمندان زن ادارات به صورت متمرکز انجام شود، جشن بزرگ میلاد کوثر همچون سنوات گذشته در مصلی بزرگ شهر برگزار شود، برنامه پیاده‌روی با هماهنگی و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان انجام شود، از مادران و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان دیدار به عمل آید، نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع عفاف و حجاب در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شود و همایش شخصیت زن از نگاه امام خمینی (ره) با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول