اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

مردم و مسئولان در راستای تحقق شعار امسال مسئول هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: مردم و مسئولان در راستای تحقق شعار امسال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مسئول هستند.

مردم و مسئولان در راستای تحقق شعار امسال مسئول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی لرستان در سال جدید با بیان اینکه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی باید سرلوحه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان لرستان قرار گیرد، گفت: ایرانی اسلامی در طول 33 سال عمر با برکت خود توانسته در حوزه‌های مختلف به دستاوردهای مختلف دست یابد و به خودکفایی رسیده، اما در بخش اقتصادی مشکلاتی وجود دارد، که با تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری این مشکلات و خلأ نیز برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگروه اجتماعی و فرهنگی نقش مهمی در فرهنگ‌سازی برای تحقق شعار امسال دارد، افزود: همه مسئولان و مردم باید برای تحقق شعار امسال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: برنامه‌های امسال کارگروه اجتماعی و فرهنگی لرستان با محوریت حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی تدوین و اجرا می‌شود.

شریعت‌نژاد گفت: اعضای کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی لرستان در سال جدید در حوزه اقتصادی باید تلاش کنند.

در طول سال گذشته 12 جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان لرستان برگزار شد، که حاصل آن تصویب 75 مصوبه فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مختلف بود که 73 مصوبه آن به طور کامل اجرایی شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول