اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در سال جاری از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده می‌شود.

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای معرفی شعار سال باید برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی استان برای این امر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در 33 سال گذشته استکبار در برابر نظام جمهوری اسلامی همواره صف ‌آرایی کرده‌اند، تصریح کرد: اهداف دشمنان از توطئه‌ها به چالش کشاندن اقتصاد نظام جمهوری است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در دوران‌های گذشته عناصر دست دوم استکبار همواره علیه نظام توطئه‌ چینی می‌کردند، افزود: در حال حاضر عناصر اصلی استکبار روی کار آمده و علیه نظام بسیج شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان همه تیرهای در ترکش خود را علیه نظام به کار برده‌اند، خاطرنشان کرد: از ابتدا تا حالا مسائل اقتصادی مورد توجه استکبار بوده و تحریم نفت بزرگترین حربه دشمنان در سال گذشته بود که تنها یک ماه این حربه جواب داد اما در حال حاضر ایران اسلامی این توطئه را نیز خنثی کرده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه نامگذاری چهار سال گذشته با عنوان‌های همت مضاعف- کار مضاعف، اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای توجه به پیشرفت‌های اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: باید در راستای تحقق شعار سال به مرحله‌ای برسیم که نیاز به استفاده از کالاهای خارجی نداشته و خودکفایی، خود اتکایی، متکی شدن به تولید داخلی و اتکا نکردن به عایدات نفت کشور را در عرصه‌های مختلف غنی کند.

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم تنها دولتی است که با فعالیت‌های موثر و تاثیر گذار با این حجم فعالیت‌ها، خدمات مطلوبی به کشور ارائه داده است، افزود: خوشبختانه در سال‌های گذشته گام‌های اساسی در راستای توسعه و پیشرفت کشور برداشته شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت اقدامات ماندگاری را در کشور انجام  داده است، افزود: دستگاه‌های حاکمیتی در تحقق شعار سال، وظیفه بهبود بازار، کسب و کار، حمایت از فعالان عرصه اقتصادی، حمایت از بخش تولید و تولید کنندگان را باید در دستور کار خود قرار دهند.

وی بر ضرورت توجه به فعالیت‌های فعالان اقتصادی کشور تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بیش از پیش استفاده شود.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت افزایش کیفیت و کمیت تولید و کاهش قیمت تمام شده محصولات تاکید کرد و یادآور شد: وظیفه مردم نیز استفاده از کالاهای داخلی است.

وی با بیان اینکه در سال جاری از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده می‌شود، تصریح کرد: همه زوایای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال جاری دنبال می‌شود و در این زمینه اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

استاندار زنجان بر ضرورت ساماندهی و رسیدگی به مشکلات بخش‌های مختلف در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: در سال جاری دو گام اساسی در بخش کشاورزی و صنعت در استان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول