اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

دستگاه‌های برتر در زمینه تحقق شعار سال معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری دستگاه‌های برتر و فرمانداران برتر که گام‌های مطلوب‌تری در راستای تحقق شعار سال برداشته‌اند، معرفی می‌شوند.

دستگاه‌های برتر در زمینه تحقق شعار سال معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار کرد: با تشکیل ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق شعار سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این ستاد کارگروه‌های مختلفی را شامل می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تبیین اهداف این ستاد از سوی استاندار زنجان، اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تحقق منویات مقام معظم رهبری را از برنامه‌های این ستاد عنوان کرد و افزود: این ستاد در قالب کمیته‌های زیربنائی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صنعت، معدن و خدمات، صنعت کشاورزی، اشتغال و تعاون، سرمایه‌گذاری، علم و فناوری و فرهنگی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تحقق شعار سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ستادهای شهرستانی نیز در شهرستان به تبعیت از استان تشکیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: روسای این ستادها فرمانداران بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را برای شهرستان‌ها انجام می‌دهند.

عباسی بر ضرورت ارائه راهکارهای کارشناسی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی و اعلام برنامه‌های مناسب برای تحقق شعار سال تاکید کرد و یادآور شد: باید برنامه‌ریزی‌های محوری و عملیاتی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای عملی‌شدن شعار سال ارائه شود.

وی با بیان اینکه باید شاخص‌های توجه به شعار سال مورد توجه جدی قرار گیرد، یادآور شد: در شش ماهه نخست سال جاری دستگاه‌های برتر و فرمانداران برتر که گام‌های مطلوب‌تری در راستای تحقق شعار سال برداشته‌اند، معرفی می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر ضرورت عملی‌کردن شعار سال تاکید کرد و افزود: باید راهکارهای مناسب از سوی همه دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در ادامه این جلسه بر لزوم حضور مدیران در جلسات کمیته‌های تخصصی ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و یادآور شد: با حضور مدیران روند اجرایی شعار سال بیشتر محقق می‌شود.

حمید صدری بر لزوم توجه به برنامه‌های ستاد در سال‌جاری تاکید کرد و افزود: همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال پای کار باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول