اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع با تجربه سایپا البرز:

تجربه شکست دادن پرسپولیس و استقلال را داریم

خبرگزاری فارس: مدافع با تجربه تیم فوتبال سایپا البرز گفت: با وجود میانگین سنی جوان تیم، باز هم تجربه شکست دادن استقلال و پرسپولیس در آزادی را داریم.

تجربه شکست دادن پرسپولیس و استقلال را داریم

مرتضی ابراهیمی امروز در آستانه دیدار حساس سایپا البرز و پرسپولیس تهران و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در حال حاضر ما یکی از جوان‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر را داریم که همین امر نقطه مثبتی برای سایپا محسوب می‌شود.

وی افزود: ترکیب جوانان با انگیزه سایپا البرز در کنار بزرگ‌تر‌ها و با تجربه‌های تیم موجب افزایش توانمندی ما شده و از این نقطه مثبت در دیدارهای بسیاری استفاده کرده‌ایم.

این مدافع با تجربه که سابقه حضور در باشگاه استقلال را هم دارد، گفت: با وجود اینکه اکثر بازیکنان سایپا را جوانان تشکیل می‌دهند، تجربه بازی کردن در آزادی مقابل پرسپولیس و استقلال را داشته و حتی آنها را در خانه خود شکست داده‌ایم.

ابراهیمی با اشاره به دیدارهای این فصل سایپا و استقلال تهران گفت: به‌ عنوان نمونه در دیدار رفت برابر آبی‌پوشان پایتخت مستحق شکست نبودیم و حتی کادر فنی استقلال به این موضوع پس از بازی اعتراف کرد.

* نمی‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازنده میدان باشیم

وی در ادامه به دیدار آتی تیمش برابر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ما در این دیدار نمی‌خواهیم بازنده باشیم، چرا که به 3 امتیاز بازی نیاز داریم.

مدافع سایپا البرز افزود: به طور قطع در برابر پرسپولیس تهاجمی بازی کرده و توانایی شکست دادن آنها در آزادی را هم داریم.

*‌ پرسپولیس خسته است

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین نقطه ضعف حریف سایپا در هفته سی و یکم چیست؟، گفت: آنها در روزهای اخیر بازی‌های حساسی در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی داشته و خسته هستند.

وی تأکید کرد: باید از این شرایط بهترین استفاده را کرده و با استفاده از جوانان در درون زمین، بتوانیم بر تیم حریف برتری پیدا کنیم.

* هواداران سایپا به تهران بیایند

ابراهیمی هم‌چنین به لزوم حضور هواداران سایپا در دیدار برابر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: خوش‌بختانه فاصله زیادی بین تهران و کرج نیست و هواداران ما می‌توانند به راحتی در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

وی در پایان تأکید کرد: در صورت حضور هواداران البرزی سایپا، با توان و روحیه بهتری برابر پرسپولیس حاضر شده و برای شکست آنها در آزادی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول