اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد

نظارت رئیس کمیته داوران و داور با تجربه فوتبال قم بر لیگ آزادگان

خبرگزاری فارس: داور بازنشسته بین‌المللی فوتبال قم این هفته یکی از دیدارهای مهم فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان را نظارت می‌کند.

نظارت رئیس کمیته داوران و داور با تجربه فوتبال قم بر لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این داور با تجربه و سرشناس فوتبال قم حسین نجاتی کمک داور بین‌المللی سال‌های نه چندان دور فوتبال کشورمان است که البته دو سال است که به دنبال پایان محدودیت سنی از دنیای داوری فوتبال خداحافظی کرده و به کار نظارت بر لیگ‌های کشور می‌پردازد.

نجاتی که هم‌اکنون مسئولیت ریاست کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم را نیز بر عهده دارد در اعلام اسامی داوران دیدارهای گروه اول مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به عنوان ناظر یکی از بازی‌ها معرفی شده است.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای گروه اول مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را در حالی اعلام کرد که طی برنامه پیشین سازمان لیگ آزادگان قرار بود روز پنجشنبه بیست و چهارم فروردین‌ ماه 14 دیدار از گروه‌های دوگانه این مسابقات برگزار شود، اما به خاطر لغو بازی‌های گروه دوم، کمیته داوران تنها اسامی داوران دیدارهای گروه اول این رقابت‌ها را اعلام کرد که بر این اساس حسین نجاتی به عنوان ناظر دیدار تیم‌های فوتبال پیام مخابرات فارس و داماش ایرانیان که ساعت 16 و 30 دقیقه روز پنجشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود، راهی شیراز خواهد شد.

این دیدار در حالی به نظارت حسین نجاتی رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود که البرز حاجی‌پور وظیفه داوری این دیدار را بر عهده دارد و کمک‌های وی حسن یوسفی و علیرضا کناری هستند و داور چهارم نیز روح‌الله شریفی است.

روز پنجشنبه این هفته و در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان چندین مسابقه در گروه دوم برگزار می‌شود که در ورزشگاه شهدای ساری تیم فوتبال صنعت ساری میزبان مس رفسنجان است.

همچنین در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک تیم فوتبال شهرداری این شهر در دیداری خانگی از تیم صعود کرده به مرحله پلی‌آف یعنی ایرانجوان بوشهر پذیرایی می‌کند و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تیم فوتبال سایپا قائمشهر برابر فولاد یزد قرار می‌گیرد.

در جنوب کشور نیز یک دیدار مهم برگزار می‌شود که طی آن تیم فوتبال شهرداری بندرعباس یکی از دو نماینده فوتبال استان هرمزگان در لیگ دسته اول جام آزادگان در دیداری خانگی از تیم فوتبال استیل آذین سمنان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس پذیرایی می‌کند.

در تهران نیز تیم صعود کرده به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل آینده یعنی پیکان تهران در دیداری خانگی که از قضا نتیجه آن در صعود پیکان به عنوان تیم اول گروه اول به لیگ برتر تاثیرگذار است در ورزشگاه شهدا شهر قدس از تیم اتکا گرگان میزبانی خواهد کرد، ضمن اینکه در ورزشگاه تختی شهر مشهد تیم فوتبال ابومسلم مشهد با گسترش فولاد تبریز دیدار می‌کند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول