اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری:

برگزاری فوتبال صنعت و مس در استادیوم متقی لغو شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت: قرار بود بازی دو تیم صنعت ساری و مس رفسنجان در استادیوم شهید متقی برگزار شود که با مخالفت فدراسیون و شورای تامین همراه شد.

برگزاری فوتبال صنعت و مس در استادیوم متقی لغو شد

محمدحسن پریچهره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازی بسیار حساس و مهمی را در مقابل مس رفسنجان در ساری داریم که با حضور هواداران و تماشاگران به راحتی می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

وی افزود: پس از تساوی که هفته گذشته در برابر شهرداری اراک بازیکنان کسب کردند، تیم زیر نظر فرشاد پیوس تمرینات خوبی و منظمی را پشت سر گذاشت که بازیکنان آمادگی خوبی در این بازی دارند.

سرپرست صنعت ساری درباره وضعیت بازیکنان تیمش اظهار داشت: در بازی مقابل مس رفسنجان چند بازیکن اصلی و فیکس خود را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

پریچهره گفت: بازیکنانی هچون پیمان سیفی، مهیار حسن‌نژاد، امیر زلیکانی، آرمان فلاحی و سهیل جمالیان راه به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداریم.

وی متذکر شد: بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کنند تا با کسب سه امتیاز این بازی تا حدودی در بقا و حفظ سهمیه تیم در لیگ سهم داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری در ادامه افزود: دو هفته دیگر از مسابقات لیگ آزادگان بیشتر باقی نمانده که بازیکنان و کادر فنی هنوز به جز چند درصد پول، مبلغ دیگری را دریافت نکردند.

پریچهره در پایان اظهار داشت: قرار بود به درخواست مسئولان باشگاه بازی این هفته دو تیم صنعت ساری و مس رفسنجان در استادیوم شهید متقی برگزار شود که با مخالفت فدراسیون و شورای تامین همراه شد.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان پنجشنبه بیست چهارم فروردین از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان مس رفسنجان کرمان است.

در جدول رده‌بندی هم‌اکنون دو تیم مس رفسنجان و صنعت ساری با 23 امتیاز به ترتیب 13 و 14 هستند و هر دو تیم از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر هستند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول