اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال:

سایپا شمال فوتبال پاک را در برابر مس به نمایش می‌گذارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال گفت: سایپا شمال فوتبال پاک را در برابر مس رفسنجان به نمایش می‌گذارد.

سایپا شمال فوتبال پاک را در برابر مس به نمایش می‌گذارد

ساموئل دارابینیان در آستانه بازی تیمش در برابر مس رفسنجان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: درست است که تیمم مشکلی برای سقوط  ندارد، اما بازیکنانم برای بردی دیگر راهی میدان می‌شوند و فوتبال پاک و بدون حرف و حدیثی را در برابر مس رفسنجان به نمایش می‌گذارند.

دارابینیان ادامه داد: بازیکنان بسیار مستعد و توانمندی داریم و در این بازی خارج از خانه هم می‌توانیم به پیروزی دست یابیم.

وی بیان داشت: بازیکنان در شرایط روحی و روانی بسیار خوبی قرار دارند و با توجه به کسب امتیازات لازم در لیگ بدون هیچ دلهره و ترسی در مقابل حریف بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال در ادامه تصریح کرد: در طرف مقابل تیم مس رفسنجان کرمان از گزینه‌های اصلی سقوط در لیگ آزادگان است که برای بقا فقط برای برد به میدان می‌روند.

سرمربی ارمنستانی تیم فوتبال سایپا شمال یادآور شد: پس از پیروزی هفته گذشته مقابل فولاد یزد روحیه بازیکنان خوب است و با آمادگی کامل بدنی به مصاف نماینده کرمان می‌روند.

به گزارش فارس، در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم سایپا شمال روز چهارشنبه سی‌ام فروردین از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه تختی کرمان مهمان مس رفسنجان است.

در جدول رده بندی تیم سایپا شمال با 33 امتیاز در رده پنجم جای دارد و مس رفسنجان کرمان با 23 امتیاز از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ پایین‌تر است.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول