اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز در چارچوب لیگ دسته دو فوتبال صورت می‌گیرد

جدال فوتبال نفت محمودآباد و بندر گنگ در مازندران

خبرگزاری فارس: مسابقه فوتبال نفت محمودآباد و بندر گنگ در مازندران عصر امروز در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال برگزار می‌شود.

جدال فوتبال نفت محمودآباد و بندر گنگ در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، دیدار حساس و سرنوشت‌ساز نفت محمودآباد و البدر بندر گنگ در چارچوب لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی عصر امروز در مجموعه فرهنگی و ورزشی نفت برگزار می‌شود که تیم پیروز این دیدار شانس زیادی برای بقا خواهد داشت.

تیم فوتبال نفت این شهر امروز سه‌شنبه در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز میزبان تیم البدر بندر گنگ است.

حساسیت این دیدار از آنجایی است که دو تیم در انتهای جدول رده‌بندی همسایه یکدیگرند و تیم برنده شانس زیادی دارد تا فصل بعد هم در لیگ دسته دو بازی کند.

با این شرایط تیم فوتبال نفت محمودآباد شدیداً به دنبال برد خانگی برابر البدر است، با اینکه دو تیم پس از باخت پرگل هفته گذشته مقابل حریفان خود با انگیزه‌ای بالا پای به این دیدار خواهند گذاشت.

تیم نفت محمودآباد پس از بازی با نفت و گاز گچساران چند روزی است که تمرینات بسیار دشوار و سختی را برای بازی با البدر پشت سر گذاشته است و امیدوار است جواب این تمرینات سخت را با برد پرگل و شیرین برابر البدر بگیرد.

از نکات قابل توجه اینکه در آستانه این دیدار حساس، شهرام مهرپیما سرمربی تیم فوتبال البدر بندر گنگ از سرمربیگری برکنار شد و به جای آن جعفری بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت و این اتفاق تا حدی می‌تواند به نفع تیم فوتبال نفت محمودآباد در آستانه بازی با البدر باشد.

بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و کوچک‌ترین اشتباه به معنای سقوط به لیگ دسته سوم است.

به گزارش فارس، این دیدار امروز ساعت 16 و 30 دقیقه در مجتمع فرهنگی ورزشی نفت محمودآباد با قضاوت محمدحسین اسدی، محمدرضا مازندرانی، رضاعلی لیوانی و وحید کاظمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول