اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پپوس در گفت‌وگو با فارس:

انگیزه فوتبالیست‌های صنعت ساری بیشتر شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: پس از برد دلچسب و شیرینی که بازیکنانم در برابر مس رفسنجان کرمان به دست آوردند، روحیه و انگیزه بازیکنان صنعت بهتر از گذشته شده است.

انگیزه فوتبالیست‌های صنعت ساری بیشتر شده است

فرشاد پپوس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در آستانه بازی تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر بیان داشت: آخرین هفته این رقابت‌ها را پیش رو داریم و باید هر طور که شده در این بازی خارج از خانه برنده میدان باشیم.

وی افزود: صنعت ساری از تیم‌های بسیار جوان و بومی لیگ آزادگان فوتبال کشور است که استحقاق حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور را دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: با توجه به نتایج به دست آمده در پایین جدول و اختلاف امتیاز تیم‌ها قعرنشین بازیکنان باید در این هفته پیروز بازی باشند.

پیوس تصریح کرد: کاش مسئولان تیم صنعت دو هفته زودتر مرا به این تیم می‌آوردند تا برای بقا این قدر با مشکل مواجه نمی‌شدیم.

وی متذکر شد: پس از برد دلچسب و شیرینی که بازیکنانم در برابر مس رفسنجان کرمان به دست آوردند، روحیه و انگیزه بازیکنان صنعت بهتر از گذشته شده است.

ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس تهران در ادامه اظهار داشت: همچون دو بازی گذشته در این هفته هم چند بازیکن ثابت و اصلی صنعت به علت مصدومیت مقابل ایرانجوان بوشهر غایب هستند.  

وی گفت: بازیکنانم به خوبی می‌دانند که کسب این امتیاز چقدر برای تیم و همچنین مسئولان و کادر فنی باشگاه موثر است و هزاران هوادار و تماشاگران با تعصب صنعت منتظر برد با ارزش تیم‌شان در این بازی هستند.

پیوس در پایان خاطر نشان کرد: پیروزی و حفظ سهمیه در لیگ آزادگان در این بازی هدیه و پاداش خوب بازیکنان صنعت به شهروندان ساروی است که با تلاش بازیکنان این امر شدنی است.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز چهارشنبه سی‌ام فروردین از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مهمان ایرانجوان بوشهر است.

تیم صنعت ساری در حال حاضر با 26 امتیاز در رده 12 جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد و ایرانجوان بوشهر با 46 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله پلی‌اف صعود کرد. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول