اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران:

فوتبالیست‌های معترض به داور 5 میلیون ریال جریمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: بازیکنانی که به نحوه قضاوت داور اعتراض و فحاشی کنند با جریمه 5 میلیون ریالی از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان محروم می‌شوند.

فوتبالیست‌های معترض به داور 5 میلیون ریال جریمه می‌شوند

جمشید پازوکی امروز در مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران به خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: اساسنامه و مقررات فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های استان برای سال جاری با حضور 14 نماینده تیم‌ها در آکادمی ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد.

وی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد که هر یک از باشگاه‌ها با 22 بازیکن بزرگسال و پنج بازیکن زیر 21 سال که تعداد 27 بازیکن است، در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در ادامه افزود: در این جلسه قرار شد سرپرست تیم‌ها تا ششم اردیبهشت مدارک بازیکنان و کادر فنی را برای شرکت در لیگ دسته یک فوتبال مازندران به هیئت فوتبال استان ارسال کنند.

پازوکی درباره مهیا بودن امکانات لازم مسابقه توسط میزبان اظهار داشت: تیم‌هایی که میزبان حریفان خود هستند باید امکاناتی همچون مهیا بودن نیروی انتظامی، برانکارد، آمبولانس و پزشک‌یار را فراهم کنند که در صورت فراهم نبودن شرایط بازی، نتیجه دیدار سه بر صفر به نفع تیم مهمان اعلام می‌شود.

وی همچنین گفت: تمام تیم‌ها موظف هستند در زمینی که میزبان حریفان خود هستند امکانات اولیه همچون فنس‌کشی اطراف زمین و رختکن برای بازیکنان، داوران و عوامل اجرایی را فراهم کنند.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در ادامه تصریح کرد: بازیکنانی که به نحوه قضاوت داور اعتراض و فحاشی کنند با جریمه 5 میلیون ریالی از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان محروم می‌شوند. 

پازوکی تصریح کرد: مربیانی برای تیم‌ها می‌توانند در لیگ دسته استان مربیگری کنند که درجه (ب) مربیگری ایران را داشته باشند.

وی از آغاز لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران در نیمه دوم اردیبهشت به صورت دوره‌ای خبر داد و اظهار داشت: لیگ دسته دوم فوتبال استان نیز با حضور 12 تیم قرعه‌کشی شد و این مسابقات نیز از 16 اردیبهشت به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول