اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

دیدار حساس تیم‌های فوتبال گاز گچساران و نفت محمودآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دیدار حساس نفت و گاز گچساران و نفت محمودآباد از چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز برگزار می‌شود.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال گاز گچساران و نفت محمودآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، دیدار حساس و سرنوشت‌ساز نفت محمودآباد و نفت و گاز گچساران در حالی عصر امروز به میزبانی تیم گچسارانی برگزار می‌شود که نفت محمودآباد به سه امتیاز این بازی نیاز زیادی دارد.

نفت محمودآباد که با کسب پیروزی سه بر یک هفته گذشته برابر تیم گاز فجر جم بوشهر با 29 امتیاز به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کرده بود در صورت پیروزی در این دیدار از تیم‌های سقوط‌کننده فاصله گرفته و امید زیادی به بقا خواهد داشت.

تیم نفت و گاز گچساران نیز با 34 امتیاز در رده ششم جدول 14 تیمی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه تیمش از هر نظر آماده برگزاری دیداری خوب و کسب سه امتیاز است، تصریح کرد: با توجه به برد دلچسب هفته گذشته مقابل گاز فجر جم بوشهر بازیکنان با روحیه‌ای مضاعف آماده رویارویی با نماینده گچساران هستند.

بهروز ولی‌پور افزود: مسئولان تیم نفت نیز پاداش برد هفته گذشته را به موقع به عنوان یک کار روحیه‌بخش به بازیکنان و کادر فنی دادند و همه تیم یکدل برای برد به گچساران آمده‌ایم.

ولی‌پور با اشاره به اینکه به جز مهاجم تیمش مصدوم دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم با اتحادی که در تیم ایجاد شده به دیدار امروز برویم و با نتیجه‌ای شیرین و دلچسب از زمین مسابقه خارج شویم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول