اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل ورزش و جوانان

6 زمین فوتبال روستایی در گچساران ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی ساخت شش زمین فوتبال روستایی در گچساران خبر داد.

6 زمین فوتبال روستایی در گچساران ساخته می‌شود

محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: کلنگ ساخت شش زمین فوتبال روستایی در شهرستان گچساران به زمین زده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: روستاها معدن استعدادهای ورزشی هستند که باید برای رشد ورزش این استان بهای بیشتری به آن‌ها داد.

این مسئول عالی امور ورزش تصریح کرد: شهرستان گچساران از دیرباز در بیشتر رشته‌های ورزش در جنوب کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.

شفیعی با قدردانی از زحمات مسئولان ورزش و همچنین ورزشکاران این شهرستان به دلیل افتخارآفرینی در همه صحنه‌ها تصریح کرد: ورزش گچساران آبرویی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید قدر این همه افتخارآفرینی را دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ساخت زمین‌های فوتبال روستایی را یکی از کارهای بزرگ و ارزنده این دولت دانست و گفت: دولت نهم و دهم در این ارتباط عملکرد ارزنده و بی‌سابقه‌ای داشته و تقریبا چندین برابر گذشته در این حوزه کار شده است.

شفیعی به محل احداث این شش زمین روستایی در شهرستان گچساران اشاره کرد و بیان داشت: شش زمین یاد شده در روستاهای سربیشه، امام‌زاده جعفر، پشکان، چهاربیشه علیا، ده جلیل و آرو کلنگ‌زنی شد.

این مسئول گفت: این زمین‌ها هر کدام  با مساحت 17 هزار متر مربع و اعتبار ملی 50 میلیون تومان احداث و تا پایان تیرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: در این پروژه‌های ورزشی علاوه بر تسطیح، کارهای احداث رختکن، سرویس بهداشتی، دیوارکشی و نصب دروازه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول