اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال مازندران:

فوتبال صنعت ساری بخت بقا در لیگ آزادگان را دارد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم صنعت ساری هنوز بخت زیادی برای بقا در لیگ آزادگان فوتبال کشور دارد.

فوتبال صنعت ساری بخت بقا در لیگ آزادگان را دارد

حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سی ام و سی و یکم فروردین از ساعت 16:30 دقیقه با انجام 14 دیدار خاتمه می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: در این هفته سه نماینده مازندران به مصاف حریفان می‌روند که نساجی قائمشهر میزبان حریف و سایپا شمال و صنعت ساری نیز مهمان حریفان خود هستند.

دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم سایپا شمال که هم‌اکنون 33 امتیاز کسب کرد و در رده پنجم گروه نخست این مسابقات جای دارد، حضورش را برای فصل آینده در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور مسجل کرده است.

رسولی ادامه داد: سایپا شمال در روز چهارشنبه سی‌ام فروردین در ورزشگاه تختی مهمان مس رفسنجان کرمان است.

این مسئول تصریح کرد: در دیگر بازی روز چهارشنبه سی‌ام فروردین تیم صنعت ساری در ورزشگاه شهید بهشتی مهمان ایرانجوان بوشهر است.

وی ابراز داشت: تیم صنعت ساری که 26 امتیاز دارد هم‌اکنون در رده 12 جدول 14 تیمی این رقابت‌ها برای بقا در لیگ امتیاز این بازی نیاز دارد و ایرانجوان بوشهر با 45 امتیاز نیز باید در مرحله پلی اف برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی کند.

دبیر هیئت فوتبال مازندران متذکر شد: تیم نساجی قائمشهر که از گزینه‌های صعود به مرحله پلی اف برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای فصل آینده بود، با تساوی هفته گذشته مقابل حریف شانس صعود را به لیگ برتر را از دست داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نساجی قائمشهر در روز پنجشنبه 31 فروردین در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان شیرین فراز کرمانشاه است.

رسولی در پایان اذعان داشت: نساجی هم‌اکنون با 36 امتیاز در رده پنجم جدول در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول