اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال استان زنجان خبر داد

حضور تیم‌ فوتبال نوجوانان زنجان در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال استان زنجان گفت: تیم فوتبال نوجوانان استان زنجان آماده شرکت در دور دوم مسابقات کشوری هستند.

حضور تیم‌ فوتبال نوجوانان زنجان در مسابقات کشوری

رسول حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به صعود تیم فوتبال نوجوانان استان زنجان به دور دوم مسابقات فوتبال کشوری اظهار داشت: مرحله نهایی این مسابقات در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: دور نخست مسابقات فوتبال نوجوانان منطقه شمال‌غرب کشور با شرکت شش تیم در تبریز برگزار شد و تیم نوجوانان استان زنجان موفق به کسب رتبه دوم در این مسابقات شد.

مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال استان زنجان تصریح کرد: دور دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور با حضور 16 تیم برگزار می‌شود، ولی هنوز محل آن مشخص نشده است.

وی ادامه داد: دور دوم مسابقات فوتبال نوجوانان برای حضور در مسابقات لیگ کشوری برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه مسابقات نونهالان فوتبال منطقه شمال‌غرب کشور نیز در تبریز برگزار شده است، اضافه کرد: تیم فوتبال سایپای ابهر از زنجان در این مسابقات شرکت کرده بود که با کسب مقام نخست موفق به صعود به مرحله دوم مسابقات شده است.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال نونهالان به مانند تیم فوتبال نوجوانان در مرحله نهایی مسابقات که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود شرکت می‌کند تا در صورت موفقیت در این مسابقات بتواند در لیگ کشوری حضور یابد.

مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه تیم فوتبال جوانان استان زنجان موفق به صعود از گروه خود نشده است، ادامه داد: تیم فوتبال امید استان نیز با تفاضل گل از صعود به مرحله نهایی بازماند.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های مسابقات فوتبال استان زنجان در سال جاری تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان زنجان از 29 خرداد ماه آغاز می‌شود.

حیدری ادامه داد: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان زنجان با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

وی به سقوط تیم فوتبال پرشان زنجان به لیگ دسته 3 کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس قرارداد مدیر این تیم باید یک تیم دسته 2 خریداری و به اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تحویل دهد که هنوز هیچ کاری در این رابطه انجام نشده است.

مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال استان زنجان تاکید کرد: تیم فوتبال آریای مینوی خرم‌دره با کسب مقام نخست در مسابقات لیگ برتر استان در سال گذشته، از سال آینده به عنوان نماینده استان زنجان در مسابقات لیگ دسته 3 کشور حضور می‌یابد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول